اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

دستگیری سارق مسلح توسط پلیس غرب استان تهران

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارق مسلح توسط پلیس غرب استان تهران خبر داد.

دستگیری سارق مسلح توسط پلیس غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ افضل گلزاری اظهار داشت: سارق مسلحی که پس از سرقت 320 میلیون ریال و زخمی کردن یک نفر در مشاوره املاکی در نصیرآباد باغستان متواری شده بود، توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر شد.

وی ادامه داد: اواخر خرداد ماه سال‌جاری، مردی با هجوم به یک بنگاه مشاور املاک در نصیرآباد باغستان، 320 میلیون ریال پول در حال معامله چند نفر را سرقت و یک نفر را زخمی کرده و از محل متواری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با توجه به حساسیت امر، موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفت با آغاز تحقیقات پلیس، فردی به نام علی- ک به عنوان مظنون در چرخه تحقیقات پلیس قرار گرفت.

گلزاری با اشاره به عملیات پلیس در شناسایی و دستگیری سارق مسلح فراری گفت: با تحت تعقیب قرار گرفتن فرد مظنون، وی در یک مغازه کافی‌شاپ در کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه مدعی شد یکی از اقوامش در بنگاه شاکی کار می‌کرده و در پی اختلاف‌هایی مجبور به ترک آنجا می‌شود که بنگاه‌دار با وی تسویه حساب نکرده و حق و حقوقش را نمی‌پردازد و او هم برای وصول این طلب، سلاحی را تهیه کرده و به بنگاه رفته است.

گلزاری تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه سلاح کمری، هشت عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم با ارجاع به مرجع قضایی، برابر احکام صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول