اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان:

ترویج تجمل‎گرایی و عشق‎های نامشروع در رسانه ملی تقابل با صیانت خانواده است

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان گفت: ترویج تجمل‎گرایی، طنازی و عشق‎های نامشروع در رسانه ملی تقابل با صیانت خانواده است.

ترویج تجمل‎گرایی و عشق‎های نامشروع در رسانه ملی تقابل با صیانت خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید روح‎الله حسینی بعدازظهر امروز در دومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار داشت: دستگاه‎های اجرایی نسبت به صیانت از خانواده اقداماتی انجام داده‎اند، اما این کارها هنوز به نتیجه مثبت و قابل تاملی نرسیده است، بنابراین باید ببینیم مشکل اصلی و اساسی از کجا ناشی می‎شود.

وی با بیان اینکه برخی فیلم‎های تلویزیونی با ترویج فرهنگ اسلامی منافات دارد، تصریح کرد: برنامه‎های رسانه ملی باید با فیلم‎های ماهواره‎ای مقابله کند؛ نه اینکه گاهی همسو و هم‎راستا با اهداف دشمن گام بردارد، بنابراین معتقدم راه‎حل این معضل با تشکیل بنیاد صیانت و هزاران تشکیلات از این قبیل نمی‎تواند برطرف‎کننده مشکلات باشد، چراکه وقایع جامعه این طور نشان می‎دهد. 

باید آئین اندیشه‎ورزی و تفکر کردن را به مردم ارائه دهیم

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان با بیان اینکه گاهی رفتارها و ارزش‎ها در یک فرد متفاوت جلوه می‎کند، متذکر شد: اگر نمی‎توان ماهواره را از نهاد خانواده حذف کرد، باید بتوانیم آئین اندیشه‎ورزی و تفکر کردن را به مردم ارائه دهیم، یقیناً برنامه‎ها و اقدامات راهبردی می‎تواند معضلات اجتماعی را کاهش دهد.

حسینی با تأکید بر اینکه باید معضلات اجتماعی با رویکرد اساسی دیده شوند، اذعان کرد: رسانه ملی یک مجموعه تأثیرگذار است که می‎تواند نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات اسلام نیز گنجاندن اندیشه‎ورزی در نهاد خانواده‎هاست که اگر این مهم در خانواده تجلی پیدا کند در حقیقت عامل مقابله با معضلات اجتماعی خواهد بود. 

رسانه ملی از فرهنگی که مغایر با سبک زندگی اسلامی است، پرهیز کند

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان در پایان با بیان اینکه رویکرد و اتحاد روانشناس غرب‎گرا با اسلام‎گرا متفاوت است، خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید توجه داشته باشد که جذابیت‎‎های کاذب در ذهن مخاطب اثرگذارتر است لذا فرهنگی که مغایر با سبک زندگی اسلامی است نباید در جامعه اسلامی ترویج شود.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول