اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان تأکید کرد

بد‌حجابی عامل پوسیدگی بنیان خانواده

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بدحجابی در حال افزایش است و این خود باعث ظهور و بروز ناهنجاری‌های بسیاری می‌شود، گفت: از آثار مخرب بدحجابی پوسیدگی بنیان خانواده است که چندان به آن توجه نمی‌شود.

بد‌حجابی عامل پوسیدگی بنیان خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام علی کاروند صبح امروز در همایش حجاب و عفاف در تویسرکان، با اشاره به اینکه نظام خانواده یک نهاد اساسی و محوری در هر جامعه است، اظهار داشت: هسته‌ای اولیه دیگر نهاد‌های اجتماع خانواده است و زنان محور اصلی این کانون مهم هستند.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه هر کشوری در نگاه نخست به خانواده است، گفت: سلامت زنان ما در این جایگاه بر اساس تعالیم دین اسلام از زوایای متفاوت به سلامت جامعه منتهی می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان به نقش رفتاری بانوان در مستحکم‌سازی این نهاد ارزشی و بنیانی به تشریح مؤلفه حجاب پرداخت و افزود: حجاب و عفاف زن بر ارتقای همه‌جانبه افراد در جایگاه‌های مختلف اثرگذار است.

وی با بیان اینکه در کشور ما بدحجابی در حال افزایش است و این خود باعث ظهور و بروز ناهنجاری‌های بسیاری می‌شود، افزود: از آثار مخرب بدحجابی پوسیدگی بنیان خانواده است که متأسفانه ما خیلی به آن توجه نداریم.

کاروند بیان کرد: با زیاد شدن بدحجابی فساد و فحشا نیز در جامعه رو به فزونی می‌رود و ضمن ایجاد نگرانی برای بانوان پاکدامن امنیت آنها نیز به خطر می‌اندازد.

وی عامل افزایش طلاق را در کشور ما بدحجابی زنان دانست و تصریح کرد: با گسترده شدن بی‌حجاب چشم‌چرانی و هوس‌رانی این‌گونه افراد رونق می‌گیرد، و به تدریج اجتماع را به نابسامانی‌ها مبتلا می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: پیدایش امراض روحی و روانی ناشی از بی‌حجابی است که کشورهای غربی از این گرفتاری در رنج و عذاب هستند.

وی ادامه داد: همه ما باید در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم، تلاش کنیم این رخداد در کشور ما شیوع پیدا نکند.

کاروند در ادامه فلسفه رسالت پیامبران را ترویج و نهادینه‌سازی اخلاق درست در بین انسان‌ها عنوان و گفت: حجاب اساس اسلام است.

وی عزت و شخصیت زن را در حجاب دانست و تصریح کرد: غرب به زن به عنوان کالا نگاه دارد اما اسلام ناب محمدی(ص) به زن به عنوان یک انسان متعالی و عزت‌مند نگاه‌ می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر اینکه زنان ما با حجاب خود همه زمان‌ها در جهاد برای خداوند هستند، گفت: الگوی همه بانوان ایرانی باید حضرت زهرا(س) باشد در این صورت است که می‌توانند در جایگاه‌های خود در خانه و اجتماع سربلند و موفق باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از سه نفر شرکت‌کننده در مسابقه شفاهی این همایش با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول