اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد

پخش ویژه‌برنامه گفت‌وگو با خانواده‌های قرآنی در شبکه جهانی ولایت

معاون برنامه‌ریزی شبکه جهانی ولایت از پخش ویژه برنامه گفت‌وگو با خانواده‌های قرآنی از این شبکه همزمان با ماه رمضان خبر داد.

پخش ویژه‌برنامه گفت‌وگو با خانواده‌های قرآنی در شبکه جهانی ولایت

حجت‌الاسلام سید جعفر علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: این شبکه یک شبکه مستقل تلویزیونی غیر دولتی و غیر انتفاعی است که در زمینه تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری فعالیت می‌کند و زیر نظر آیت‌الله مکارم شیرازی تأسیس شده و اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات و سؤالات، دفاع از حریم تشیع و اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی از اهداف دیگر شبکه جهانی ولایت است.

معاون برنامه‌ریزی شبکه جهانی ولایت ادامه داد: این شبکه با ارائه حقایق دین مبین اسلام و ایجاد مودت هر چه بیشتر بین مسلمانان به دور از هر گونه اهانت به مقدسات، باورها و اعتقادات فرقه‌های دیگر اسلامی و همچنین ادیان دیگر الهی نسبت به معرفی و نشر مکتب حقه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه اکنون این شبکه بیش از پنج ساعت برنامه زنده و چهار ساعت برنامه تولیدی پخش می‌کند گفت: برنامه‌های شبکه ولایت بر روی سه ماهواره هاتبرد، نایل ست و گالکسی به صورت 24 ساعته به دو زبان فارسی و عربی قابل دریافت است.

معاون برنامه‌ریزی شبکه جهانی ولایت با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان شبکه جهانی ولایت گفت: ویژه برنامه‌هایی با عنوان گفت‌وگو با خانواده‌های قرآنی، گفت‌وگو با مستبصران، تغذیه روزه‌داران و تلاوت یک جزء قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان از این شبکه پخش می‌شود.

علوی عنوان داشت: سخنرانی‌هایی از آیت‌الله مجتهدی و حجت‌الاسلام قرائتی در هنگام سحر و افطار از این شبکه پخش می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌هایی در مقابله با شبکه‌های معاند و وهابی ساعت 21 و 30 دقیقه هر شب با عنوان سراب وهابیت، حبل المتین، قضاوت با شما و کلمه طیبه از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شبکه جهانی ولایت با اشاره به برنامه‌های دیگر شبکه جهانی ولایت گفت: تریبون آزاد از برنامه‌های دیگر ایام رمضان این شبکه بوده که گفت‌وگوی آزاد برای اهل سنت و شیعه در این برنامه مطرح می‌شود و افراد می‌توانند با این برنامه تماس بگیرند و سؤالات و شبهات خود را مطرح کنند.

وی به پخش ویژه برنامه‌ای با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی اشاره کرد و افزود: افراد از اقصی نقاط جهان سوالات اخلاقی خود را در این برنامه مطرح می‌کنند و وی پاسخ‌های سؤالات را چهارشنبه شب‌ها به صورت زنده تبیین می‌کند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول