اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبلیغ در ماه مبارک رمضان

40 مبلغ به مساجد دامغان اعزام می‏شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان، 40 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم با هدف بیان مسائل شرعی به مساجد این شهرستان اعزام می‏شوند.

40 مبلغ به مساجد دامغان اعزام می‏شوند

حجت‏الاسلام مصطفی تقوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: همچنین 10 نفر مبلغ زن برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان از حوزه علمیه خواهران قم به مساجد شهرستان دامغان اعزام می‏شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان یادآور شد: یکی از اهداف اعزام مبلغان به مساجد، بیان مسائل شرعی و احکام بوده که از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و در طول سال و ایام مختلف اجرا می‏شود.

وی اضافه کرد: شهرستان دامغان 189 مسجد دارد که از این تعداد، 47 مسجد شهری و 142 مسجد دیگر روستایی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه‏ریزی‏های انجام شده، 100 جلد قرآن مجید برای ماه مبارک رمضان بین مساجد شهرستان دامغان توزیع می‏شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در صورت تامین اعتبار لازم، توزیع قرآن مجید در بین مساجد شهرستان دامغان افزایش پیدا می‏کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: استقبال از ماه مبارک رمضان با پخش گل و شیرینی در سطح مساجد شهرستان دامغان از دیگر اقدامات برنامه‏ریزی شده از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است.

تقوی یادآور شد: تفسیر قرآن مجید در سه مسجد شهرستان، ارائه مشاوره‏های دینی در سطح مساجد و تشکیل کلاس‏های اوقات فراغت در کانون‏های فرهنگی هنری مساجد به تعداد 13 پایگاه نیز در طول ماه مبارک رمضان از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان انجام می‏شود.

وی گفت: آیین غبارروبی مساجد در سطح 150 مسجد شهرستان در دهه نکوداشت مساجد نیز از دیگر اقدامات در آستانه ماه پرخیر و برکت رمضان در دامغان است.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول