اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر اصفهان:

مردم اصفهان کمدی ایرانی و سنتی‎ را می‎پسندند

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: در اصفهان بیشتر کمدی ایرانی و سنتی‎ را می‎پسندند و فضای تئاتر اصفهان کمتر کار فانتزی و فضای کلاسیک را درک می‎کند.

مردم اصفهان کمدی ایرانی و سنتی‎ را می‎پسندند

نگار داستان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خنداندن مردم اصفهان نسبت به مردم پایتخت سخت‎تر است، زیرا کارهای پایتخت بیشتر کلاسیک و فانتزی است و نمایشنامه‎های خارجی در پایتخت طرفداران زیادی دارد.

وی افزود: در اصفهان بیشتر کمدی ایرانی و سنتی‎ را می‎پسندند و فضای تئاتر اصفهان کمتر کار فانتزی و فضای کلاسیک را درک می‎کند.

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: عامه مردم در تئاتر اصفهان به دنبال کارهایی هستند که بیشتر در آن بخندند تا لبخند بزنند و به دنبال تئاترهای شادی‌آور و مهیج هستند.

وی ادامه داد: کارگردانان جشنواره کمدی درگیر این هستند که هم مخاطب را بخندانند و هم شکل اثر را حفظ کنند که در عین شکیل بودن به سمت لودگی کشیده نشود و علاوه بر داشتن فرم‎ خاص زیبایی اثر حفظ شود.

داستان‌پور گفت: نمایشنامه کمدی در اصفهان خیلی کم است و تا به حال شاهد متن قوی از نویسنده‎های اصفهان نبوده‎ایم.

وی تصریح کرد: اگر کارگاه‎های نویسندگی در جشنواره کمدی برگزار شود متن‎های بهتری نوشته خواهد شد زیرا هر سال که می‎گذرد تئاتری‎ها بیشتر شاهد نمایش‎های مختلف هستند و با آثار جدید آشنا می‎شوند.

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تئاتر اصفهان قابلیت این را دارد که نویسندگان مطرحی در کشور داشته باشد و جشنواره تئاتر کمدی به این روند کمک می‎کند.

انتهای پیام/63019/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول