اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

باید طبق ضوابط به مردم خدمت ارائه کنیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت‌: همه ما در هر جا که شاغل هستیم، مستخدم دولت محسوب می‌شویم و باید طبق ضوابط و در چارچوب مشخص به مردم خدمت ارائه کنیم.

باید طبق ضوابط به مردم خدمت ارائه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی صبح امروز در همایش سراسری روسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌های استان کرمان اظهار داشت: نباید از پست‌، مقام و مسئولیت برای خود شخصیت ساخت، بلکه باید با مشی و منش خود که همان شخصیت حقیقی است‌، شخصیت حقوقی را نیز کاربردی‌تر کرد.

وی مشی و منش افراد را عامل ماندگاری ذکر کرد و افزود: مدیر و مسئولی می‌تواند موفق عمل کند که بتواند از شخصیت حقیقی خود به نحو احسن بهره ببرد‌.

توکلی تصریح کرد‌: در صورتی شخصیت حقیقی موفق است که در عین محبوبیت‌، مقتدر هم باشد و در عین آرامش‌بخشی وظیفه قانونی را نیز به خوبی ایفا کند.

وی ابراز داشت: تبلور شخصیت حقیقی مشی و منش افراد است و چنانچه پرورش یافته باشد، می‌تواند بسیار منشأ اثر و برکت واقع شود. 

این مقام قضایی از پرداختن به معنویات‌، قرائت قرآن و مطالعه نکات اخلاقی و تربیتی به عنوان صیقل روح یاد کرد و عنوان داشت‌: قضات چنانچه در روزمرگی کار سخت و خشک قضائی محدود شده و از معنویات غافل شوند به نتیجه چندان مطلوبی نمی‌رسند.

توکلی خاطر نشان کرد: همه باید در پست و مسئولیت خود به گونه‌ای عمل کنند که چنانچه آن پست و مدیریت را ترک کردند‌، شخصیت حقیقی آنها آثار خود را ‌به جای گذاشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر نظم اداری تاکید کرد و گفت‌: همه ما در هر جا که شاغل هستیم، مستخدم دولت محسوب می‌شویم و باید طبق ضوابط و در چارچوب مشخص به مردم خدمت ارائه کنیم.

انتهای پیام/2446/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول