اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

سیاست‌های بخش خصوصی حول محور صادرات بچرخد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ما از نظر کیفیت محصولات با اروپا و از نظر کمیت با چین در رقابت هستیم و سیاست‌های بخش خصوصی باید حول محور صادرات چرخ بزند.

سیاست‌های بخش خصوصی حول محور صادرات بچرخد

عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت تشکل‌های خصوصی در بخش صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: نیرو‌های فعال در جامعه صنعت و معدن برای ایجاد راهکار‌‌های بهتر، بهره‌وری بیش‌تر و آموزش روش صادرات محصولات درصدد رفع نیاز‌های اقتصادی جامعه هستند.

وی با اشاره به کیفیت تولیدات داخلی، اضافه کرد: تولیدات داخل کشور از نظر کیفی با اروپا و از نظر کمی با چین در رقابت است و با حمایت دولت از بخش خصوصی این سیاست‌ها باید حول صادرات چرخ بزند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات به وجود آمده در اقتصاد تصریح کرد: جامعه صنعتی در این راه دشوار همواره سنگ زیرین آسیاب اقتصاد شد و تمام تلاش خود را برای حفظ این سنگر مهم اقتصادی انجام داده است.

*‌ نوش دارو پس از مرگ سهراب

وی با بیان اینکه کوتاهی دولت در اختصاص تسهیلات به صنعتگران سبب دلسردی این قشر شده است، ادامه داد: دولت در اختصاص برخی از تسهیلات به صنعتگران کوتاهی کرده و به مصداق نوش دارو پس از مرگ سهراب عمل کرده است.

سهل‌آبادی تأکید کرد: دشمنان ایران درصدد غیرفعال شدن چرخ صنعت ایران هستند تا به اهداف خود برسند، اما صنعتگران پر تلاش ایران با تمام سختی‌های متحمل شده؛ همچنان در صحنه حضور دارند و چرخ‌های صنعت را به گردش در می‌آورند.

وی در پایان خواستار حمایت دولت از قشر صنعتگران و معدن‌کاران شد و افزود: با توجه به تحریم‌ها و توانمندی صنعتگران و تشکل‌های خصوصی دولت باید رایزنی‌هایی را در بخش صادرات انجام بدهد تا با استفاده از صادرات بتوانیم ارز‌آوری کشور را افزایش بدهیم.

انتهای پیام/63015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول