اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن دوقلوهای ایران خبر داد

پیگیری ثبت‌نام تنها دوقلوهای شهردار جهان در گینس

دبیر انجمن دوقلوهای ایران گفت: در صدد ثبت رکورد تنها دوقلوهای شهردار جهان در کتاب گینس هستیم.

پیگیری ثبت‌نام تنها دوقلوهای شهردار جهان در گینس

احسان خواصه‌تراش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به فعالیت‌های چند سال اخیر انجمن دوقلوهای ایران اظهار داشت: حدود چهار سال است که این انجمن با تعداد محدودی از اعضا فعالیت خود را آغاز کرده است به طوری که تمام هیئت مؤسس انجمن دوقلوهای ایران از میان دوقلوها هستند و در حال حاضر توانسته است، شبکه‌ای وسیع از آنان در کشور ایجاد کند.

وی در ادامه از امکانات و تسهیلات فراهم شده برای دوقلوها سخن گفت و افزود: دوقلوهایی که در این انجمن ثبت‌نام کرده، می‌توانند از خدمات رفاهی، آموزشی، پژوهشی، درمانی، پزشکی، دندانپزشکی، ورزشی و ... که با این انجمن قرارداد دارند، استفاده کنند.

خواصه‌تراش تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی نیز در سال 92 برای آنان در نظر گرفته شده است که می‌توان به اردوهای تفریحی، مسابقات ورزشی و سایر خدمات رفاهی اشاره کرد.

وی ابراز داشت: در سال جاری در نظر داریم که برنامه‌های آموزشی مختلفی از جمله دوره‌های مدیریت، روانشناسی و ... برای این قشر خاص از جامعه برگزار کنیم.

خواصه‌تراش از تلاش برای ثبت رکورد گینس تنها دوقلوهای شهردار جهان خبر داد و عنوان کرد: برادران صباحی "مهدی و هادی" جزو نمونه‌های نادر دوقلوهای دنیا هستند که هر دو شهردار و در جنوب استان کرمان فعالیت می‌کنند.

دبیر انجمن دوقلوهای ایران خاطر نشان کرد: تلاش‌های فراوانی در زمینه ثبت رکورد این دوقلوهای جبالبارزی در کتاب گینس صورت گرفته است که همچنان از راه‌های مختلف از جمله نامه‌نگاری، رسانه‌های مکتوب و مجازی، صدا و سیما و شبکه‌های برون‌مرزی ادامه دارد.

به گزارش فارس، پس از انعکاس موفقیت‌آمیز برنامه ویتامین سه از شبکه سه سیما که با حضور برادران صباحی برگزار شد، امشب نیز برنامه‌ای با حضور آنان از شبکه یک جهانی جام جم ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول