اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه ضیافت‏الله

ثبت‌نام رقابت‏های فوتسال جام رمضان در فیروزکوه آغاز شد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه از آغاز ثبت‌نام تیم‏ها برای حضور در رقابت‏های فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام رقابت‏های فوتسال جام رمضان در فیروزکوه آغاز شد

حسن نام‏آور امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار  فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این رقابت‏ها در ماه مبارک رمضان با عنوان «یادواره شهدای شهرستان فیروزکوه» برگزار می‏شود.

وی گفت: مقرر شده است تا به منظور ایجاد شور و هیجان هر چه بیشتر در جوانان و استقبال چشم‏گیرتر از رقابت‏ها، تیم‏ها با شرایط ویژه در مسابقات حضور یابند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه افزود: مهم‏ترین دغدغه تیم‏ها، میزان مبلغ ورودی مسابقات است که با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، شرایط بسیار خوبی برای تیم‏های شرکت‎کننده در نظر گرفته شده است.

نام‏آور تصریح کرد: با اتمام ثبت‌نام‏ها و انجام قرعه‏کشی مربوطه، رقابت‏ها از 19 تیر‌ماه در فیروزکوه آغاز می‏شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ثبت‌نام تیم‏ها تا 17 تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‏مندان می‏توانند برای ثبت‌نام به دفتر هیئت فوتبال واقع در سالن شهدا مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است؛ سال گذشته و در چارچوب همین رقابت‏ها، پس از انجام 38 بازی بین 13 تیم، تیم ذوالفقار با برد شیرین و قاطعانه برابر بیمه ملت به مقام قهرمانی رسیده بود.

انتهای پیام/2568/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول