اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‏ای سمنان خبر داد

ثبت‌‏نام 2600 نفر در آزمون هماهنگ صنعت ساختمان و تفاهم‏نامه‏ها در سمنان

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان از ثبت ‏نام بیش از دو هزار و 600 نفر در آزمون هماهنگ صنعت ساختمان و تفاهم‏نامه‏ها در سمنان خبر داد.

ثبت‌‏نام 2600 نفر در آزمون هماهنگ صنعت ساختمان و تفاهم‏نامه‏ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، محمد عسگریان امروز در این خصوص اظهارداشت: دومین مرحله از آزمون‏های کتبی صنعت ساختمان، تفاهم‏نامه‏ها و هماهنگ در روزهای پنج‏شنبه و جمعه این هفته در سمنان برگزار می‏شود.

وی افزود: تعداد شرکت‏کنندگان آزمون هماهنگ دولتی و غیر ولتی، دو هزار و 663 نفر است که از این تعداد، یک هزار و 764 نفر زن و 899 نفر مرد هستند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: تعداد شرکت‏کنندگان در آزمون صنعت ساختمان نیز 444 نفر است که از این تعداد، 283 نفر باسواد و 161 نفر بی‏سواد هستند.

عسگریان اضافه کرد: تعداد شرکت‏کنندگان آزمون تفاهم‏نامه‏ها هم 462 نفر بوده که از این تعداد، 332 نفر باسواد و 130 نفر بی‏سواد هستند.

وی بیان کرد: آزمون کتبی تفاهم‏نامه‏ها در یک شیفت، روز پنج‏شنبه رأس ساعت 11:30 پیش از ظهر در 15 حرفه و آزمون کتبی صنعت ساختمان در همان روز رأس ساعت 9:45 صبح در 16 حرفه برگزار می‏شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: آزمون هماهنگ دولتی و غیردولتی در روز جمعه در 146حرفه برگزار می‏شود که از این تعداد، 27 حرفه همسان و 119حرفه غیرهمسان هستند و در چهار شیفت از ساعت 8 صبح تا 14:30 ظهر با هم رقابت می‏کنند.

عسگریان تصریح کرد: کارت ورود به جلسه متقاضیان آزمون‏های مذکور از طریق سایت‏های ثبت‌نامی در پورتال به نشانی www.portaltvto.com قابل دریافت است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: در کلیه آزمون‏های ذکر شده، افراد بی‏سواد لزومی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و فقط در آزمون عملی شرکت می‏کنند.

انتهای پیام/74003/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول