اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه زنان و خانواده آذربایجان غربی تصویب شد

تمدید مهلت ثبت‌نام زوج‌های جوان در مطلع مهر

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: مهلت ثبت‌نام زوج‌های جوان در طرح مطلع مهر تا پایان تیر ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام زوج‌های جوان در مطلع مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در سالن معاونت امنیتی سیاسی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام زوج‌های جوان در مطلع مهر تا پایان تیر ماه سال جاری تمدید شد.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، افزود: لازم است آحاد مردم با آمادگی کامل وارد این ماه پرخیر و برکت شوند، تا از فیوضات این ماه به طور کامل بهره‌مند شده و از آثار معنوی آن نهایت استفاده را ببرند.

قنبری ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه زن و خانواده توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و سایر نهادهای مرتبط در این حوزه، تصریح کرد: بازخوردهای این اقدامات با وجود هجمه فرهنگی گسترده از سوی رسانه‌های غربی و بیگانه قابل توجه است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در کنار توجه به معضلات موجود، از دستاوردها نیز یاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: باید از سیاه‌نمایی‌ها خودداری کرد، و آمار مربوط به ناهنجاری‌های حوزه زن و خانواده در عین اهمیت بسیاری که دارد، در مقابل محاسن موجود در جامعه کمرنگ‌تر جلوه می‌کند.

قنبری به تقویت فرهنگ دینی در میان جوانان تاکید کرد و افزود: کاهش آمار جرائم در ماه‌هایی مثل رمضان و محرم، خود نشان از باور عمیق جوانان دارد، که نباید از این مسائل چشم‌پوشی کرد.

در پایان این جلسه، با توجه به اعلام عدم استقبال پرشور زوج‌های جوان دستگاه‌های دولتی از اعلام آمادگی برای شرکت در طرح مطلع مهر، مصوب شد آئین‌‌نامه طرح مطلع مهر برای آشنایی و اطلاع‌رسانی بهتر، به ادارات و دستگاه‌های دولتی استان ابلاغ شود، و پیرو آن دستگاه‌های دولتی استان نسبت به ثبت‌نام زوج‌های جوان حائز شرایط، حداکثر تا پایان تیر ماه سال جاری اقدام کنند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول