اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

ساختمان شورای شهر اردبیل برای حضور 13 عضو در حال مهیا شدن است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ‌ساختمان فعلی شورای شهر از نظر فنی و اجرایی در حال تعمیر و تغییر وضعیت موجود است تا گنجایش حضور 13 عضو شورای شهر اردبیل را داشته باشد.

ساختمان شورای شهر اردبیل برای حضور 13 عضو در حال مهیا شدن است

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ از آن جهت که تعداد اعضای شورای شهر اردبیل بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از 9 نفر به 13 نفر افزایش یافته است و از آن نظر که ساختمان موجود شورا گنجایش اعضای جدید را ندارد لذا اقدامات فنی و اجرایی، تعمیرات و تغییرات وضع موجود ساختمان شورا مدنظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف آماده کردن فضای موجود برای حضور و خدمت‌رسانی منتخبان مردم در ساختمان شورای شهر انجام می‌شود که این فضا به گونه‌ای طراحی می‌شود تا ضمن تعیین جایگاه اعضای 13 نفره شورا، جایگاه مدعوین و همچنین سخنرانان، جایگاه خبرنگاران و عموم مردمی که علاقمند به حضور در جلسات رسمی شورا هستند، فراهم شود.

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار امیدواری کرد در دور چهارم شورا تفاهم، تعامل و همدلی بین اعضا و شهردار و مسئولان مرکز استان با رهنمودهای نماینده مقام معظم رهبری در استان بیش از پیش مشهود و مبرهن باشد.

شورای سوم در جلب رضایت‌مندی توده مردم گام برمی‌دارد

سرداری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: دور چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل که انتخابات و نتایج آن به اطلاع عموم مردم رسید یک حرکت کاملاً امیدبخش و شفاف بود که انتظار می‌رود اعضای منتخب در شورای شهر اردبیل نیز با رعایت اصل خدمتگزاری و با انسجام و وحدت و یکپارچگی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعاری که رئیس جمهور منتخب با عنوان تدبیر و امید و کلید گشایش مشکلات در پیش گرفته است بتوان با برنامه‌ریزی منسجم و مقتدرانه در امر خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان گام‌های جدی برداشت.

این مسئول گفت:‌ با رفع نقایص گذشته و تقویت نقاط قوت شورای اول، دوم و سوم امید است بیش از پیش رضایتمندی مردم که با رضایت پروردگار عالم تامین شده به دست آید و منظر و نماد شهری برای شهروندان، مسافران و میهمانان و گردشگران به شکل مناسب همراه با خوشایندی و دلچسب بودن فراهم آید.

عملکرد مطلوب شهردار اردبیل اظهر من الشمس است

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: عملکرد صدیف بدری شهردار اردبیل در تداوم خدمات شهرداران پیشین به ویژه اکبر نیکزاد در دوران شورای سوم شهر اردبیل رضایت‌بخش و مطلوب است.

سرداری بیان داشت: هر چند که عملکرد هیچ مسئولی خالی از نقص نیست لیکن در مجموع انتخاب بدری به عنوان شهردار نمونه کشور در سال 91 و اعلام رضایت از خدمات این نیروی پر تلاش توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان اردبیل و امام جمعه این شهر از تریبون نماز جمعه و رضایتمندی قاطبه شهروندان از عملکرد بدری حکایت از مطلوب بودن اقدامات وی در سمت شهرداری دارد.

وی افزود: منتخبان مردم در دور چهارم شورا نیز با مدنظر قرار دادن این توانمندی‌ها و برجستگی‌ها و با توجه به شاخص‌های مدیر موفق در انتخاب شهردار تصمیم‌گیری و اعلام نظر خواهند کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: طبیعی است که در انتخاب شهردار در دور چهارم افراد توانمند که برخوردار از شاخصه‌های جایگاه و پست شهرداری بوده‌اند مدنظر قرار گرفته و با رعایت اولویت‌بندی شهردار آینده انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول