اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر خبر داد

بازشماری 6 صندوق جدید شورای شهر برازجان

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر از بازشماری شش صندوق جدید شورای شهر برازجان خبر داد.

بازشماری 6 صندوق جدید شورای شهر برازجان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد در سراسر کشور با شور و نشاط بسیار خوبی برگزار شد و مردم با حضور باشکوه در این انتخابات موجبات افزایش اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی شدند.

وی افزود: انتخابات با وجود تبلیغات دشمنان و جوسازی‌هایی که انجام دادند با سلامت و در کمال امنیت برگزار شد و هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات وجود نداشت.

دبیر هیئت نظارت انتخابات شوراهای استان بوشهر با اشاره به وضعیت انتخابات در شهرها و روستاهای دشتستان خاطر نشان کرد: در تمام شهرها و روستاهای دشتستان، انتخابات با سلامت انجام گرفت و مردم، منتخبان خود را شناختند و به فضل خدا در موعد مقرر شاهد راه‌اندازی دوره چهارم شوراهای شهر و روستا در دشتستان خواهیم بود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: انتخابات در 9 شهر و 95 روستا برگزار شد که تنها تعدادی از نامزدها در شهر برازجان بر روند انتخابات اعتراض گذاشتند و در بقیه شهرها و روستاها، انتخابات بدون اعتراض نامزدها مورد تایید قرار گرفته است.

وی در ارتباط با وضعیت انتخابات در شهر برازجان گفت: به دنبال اعتراض تعدادی از نامزدها، هیئت نظارت، رسیدگی به شکایات نامزدها را انجام داد و با وجود اینکه معترضان هیچ مستنداتی نداشتند، برای احقاق حقوق نامزدها به طور کامل رسیدگی کردیم.

موسوی‌نژاد افزود: در مرحله نخست تعداد 4 صندوق را در شهر برازجان بازشماری کردیم که تغییری در منتخبان صورت نگرفت و اختلاف اندکی با رأی اولیه داشت.

وی از بازشماری شش صندوق جدید شورای شهر برازجان خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری شش صندوق جدید بر اساس قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نامزدها بازشماری می‌شود.

موسوی‌نژاد یادآور شد: تلاش می‌کنیم هیچ حقی از نامزدها ضایع نشود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول