اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاماچی عضو شورای شهرتبریز:

شورای شهر تبریز نه نشریه دارد و نه تریبون

عضو شورای شهر تبریز از نبود برنامه مدون تحقیقاتی در شورای شهر تبریز انتقاد کرد.

شورای شهر تبریز نه نشریه دارد و نه تریبون

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز خاماچی صبح امروز در نشست مشترک بین اعضای هیئت مدیره این انجمن با برخی از منتخبان مردم در شورای چهارم تبریز گفت: متاسفانه با وجودی که حدود 14 سال از زمان آغاز به کار شورای شهر تبریز می‌گذرد اما با این حال این شورا از داشتن یک کتابخانه تخصصی هم محروم است.

وی افزود: هرچند بسیاری از کلانشهرهای کشور دارای تریبون و نشریه مخصوص خود هستند اما با این حال این امر در تبریز شهری که حدود یکصد سال قبل دارای روزنامه‌ای به نام « انجمن» بوده از داشتن این تریبون فرهنگی محروم مانده است.

خاماچی در ادامه با انتقاد از وضعیت فرهنگی شهر تبریز گفت: طی 100 سال اخیر ما از نظر فرهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم چرا که در مسایل فرهنگی به طور سلیقه‌ای و یک جانبه رفتار شده است.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برخی مشکلات این شهر در حوزه‌های ترافیک، عمران، آلودگی هوا و... سرمنشا اصلی پیدایش این مشکلات را فقدان مدیریت واحد شهری دانست و خواستار توجه بیش از پیش دولت جدید به موضوع استقرار مدیریت واحد شهری در کلانشهرها شد. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول