اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای لرستان:

ابطال انتخابات شورای شهر‌ خرم‌آباد صحت ندارد/ بازشماری آراء ‌آغاز شد‌

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان لرستان گفت: طی روز گذشته بازشماری از 10 درصد از صندوق‌های اخذ رأی شوراهای اسلامی شهرستان خرم‌آباد آغاز شده است.

ابطال انتخابات شورای شهر‌ خرم‌آباد صحت ندارد/ بازشماری آراء ‌آغاز شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اللهیار ملک‌شاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه انتخابات هیچ کدام از شوراهای شهرستان‌های لرستان تاکنون ابطال نشده است، گفت: هنوز قضاوت برای ابطال انتخابات شوراهای استان لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد زود است.

وی با اشاره به اینکه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای لرستان پنج روز دیگر فرصت دارد تا نتیجه نهایی انتخابات شوراهای اسلامی را در شهرستان‌‌های لرستان اعلام کند، افزود: شوراهای شهرستان‌های استان لرستان در حال بررسی نهایی هستند که هیئت نظارت به زودی نتیجه را برای عموم مردم اعلام می‌کنند.

ملک‌شاهی خاطر نشان کرد: در این بررسی و بازشماری هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان لرستان با کسی تعارفی ندارد و طبق قانون عمل می‌کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان لرستان گفت: نباید کسی انتظار بیش از قانون از ما داشته باشد و هیئت نظارت با رعایت بی‌طرفی طبق قانون نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: ابطال شورای شهرستان خرم‌آباد کذب است و آنهایی که اینگونه شایعه را دامن می‌زنند هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه ندارند.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول