اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان شرقی صورت گرفت

جلسه مشترک انجمن صنفی روزنامه‌نگاران با منتخبان شورای شهر تبریز

اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی در یک جلسه مشترک موضوعات و مسائل شهری مرتبط با مطبوعات و رسانه‌های شهری را مورد بررسی قرار دادند.

جلسه مشترک انجمن صنفی روزنامه‌نگاران با منتخبان شورای شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این جلسه که هشت نفر از اعضای منتخب شورای چهارم شهر تبریز حضور داشتند موضوعاتی از قبیل نحوه توسعه همکاری‌ها و تعامل دوسویه، توجه به جایگاه واقعی رسانه و فعالان روزنامه‌نگاری در استان، و پوشش مناسب اخبار شورا و شهرداری و به دور از حب و بغض‌ها و افراط و تفریط‌ها مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

در این جلسه همچنین، عملکرد شورا و شهرداری در دوره سوم مورد نقد و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضای منتخب شورا دیدگاه‌های خود پیرامون توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شهر و حل مشکلات فعالان رسانه پرداختند.

در این جلسه، دبیری، حاجی‌پور، درسخوان، شیاری، خاماچی، محدث، آهور و حضرتی از اعضای منتخب شورای چهارم تبریز و زینالی، خوش نیت، کریمزاد شریفی، خیرخواه و عبدالهی از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی حضور داشتند. 

انجمنی صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی به عنوان نخستین انجمن صنفی کشور فعالیت خود را از 9 سال پیش آغاز کرده و در حال حاضر نزدیک 150 نفر عضو دارد.

ایجاد نخستین کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری در شمال غرب کشور و راه‌اندازی نخستین موزه مطبوعات کشور با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی را از جمله کارهای مهم این انجمن می‌توان برشمرد.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول