اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب مردم‌سالاری:

دولت آتی برای تحقق حماسه اقتصادی باید احزاب و انجمن‌ها را تقویت کند

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: دولت آتی به منظور تحقق حماسه اقتصادی و وعده‌های خود به مردم راهی جز تقویت احزاب، تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی ـ اجتماعی ندارد و به قطع یقین این موضوع محقق می‌شود.

دولت آتی برای تحقق حماسه اقتصادی باید احزاب و انجمن‌ها را تقویت کند

مصطفی کواکبیان در حاشیه همایش مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حزب مردم‌سالاری از جمله احزابی است که همیشه بر خط اعتدال حرکت کرده است.

وی به فعالیت این حزب در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز حزب مردم‌سالاری با افتخار ادعا می‌کند که در اکثر استان‌ها دارای دفتر و شورای استانی است و اعضای حزب مردم‌سالاری در 15 استان کشور، مسئول ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بودند.

وی به هدف حزب مردم‌سالاری در انتخابات 24 خردادماه اشاره کرد و افزود: تغییر وضعیت فعلی موجود و حمایت از یک دولت فرا‌جناحی برای رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان اهداف اصلی حزب مردم‌سالاری در انتخابات 24 خردادماه بوده است.

کواکبیان با بیان اینکه از نظر من حداقل زمان مورد نیاز برای رفع کامل مشکلات اقتصادی دو سال است، تاکید کرد: تمام مردم باید صبر لازم را در این مسیر داشته باشند تا مشکلات یکی پس از دیگری رفع و برطرف شود و تحقق حماسه اقتصادی کمک تمام افراد متخصص و دلسوز نظام و مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های کاری دولت حسن روحانی اضافه کرد: رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم به عنوان نخستین و اصلی‌ترین اولویت کاری دولت تدبیر و امید است و این مهم باید به نحو احسن صورت بگیرد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر اینکه ارائه و اجرای برنامه‌های خوب به منظور رفع مشکل عمده و اساسی بیکاری جوانان کارگردان به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های کاری دولت آتی باشد، گفت: این موضوع نیاز عمومی اکثر خانواده‌های ایرانی است و تأمین اشتغال جوانان سبب رفع بسیاری از مشکلات موجود در کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت رئیس جمهور منتخب مردم به منظور تحقق حماسه اقتصادی و وعده‌های خود به مردم راهی جز تقویت احزاب، تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی- اجتماعی ندارد و به قطع یقین این موضوع محقق می‌شود.

کواکبیان با اشاره به اینکه لغو تحریم‌ها و فشار‌ها به عنوان اولویت کاری دولت آتی در سیاست خارجی است، ادامه داد: برخورد نرم با زبانی رسا و گرم همراه با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه نیز به عنوان اولویت دولت حسن روحانی در مباحث مهم فرهنگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول