اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

تحقق حماسه اقتصادی از برنامه‌های دولت بعدی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: از این پس باید حماسه اقتصادی را تحقق ببخشیم و از همه مردم می‌خواهیم که دولت را در پیشبرد اهداف همراهی کنند.

تحقق حماسه اقتصادی از برنامه‌های دولت بعدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی در مراسم تجلیل از ستادهای انتخابات استان و تجلیل از حامیان رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: از مردم استان یزد که با بصیرت و درک شرایط منطقه‌ای و جهانی، فرهنگ ایران اسلامی را برای جهانیان آشکار کردند، قدردانی کرد.

وی مشارکت گسترده را نخست به مردم ایران اسلامی تبریک گفت و از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راستا قدردانی کرد و پیروزی حجت‌الاسلام روحانی در این انتخابات را تبریک گفت. رئیس جمهور منتخب موفق شد اعتماد مردم ایران را جلب کند و امیدواریم با تلاش و کوشش، در ارتقا جایگاه ایران اسلامی موفق و پیروز شود.

معاون سیاسی و امنیتی استان یزد از همه ستادها و فعالان ستاد دکتر روحانی تقدیر کرد و افزود: دکتر عارف نیز با اقدام خود، به فرهنگ سیاسی کشور تعمیق بخشید و این فرهنگ سازی او شایسته تقدیر است.

رئیس ستاد مرکزی روحانی در استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز که توانسته‌ایم رای بدهیم به خاطر خون شهدا بوده است.

دهستانی با اشاره به نحوه آغاز فعالیت ستاد دکتر روحانی عنوان کرد: ایشان با کمترین امکانات و در یک خانه کوچک کار خود را آغاز کردند اما با امید و تدبیر به پیش رفتند و موفق شدند.

وی خاطرنشان کرد: روحانی شاید زیاد در یزد شناخته شده نبود اما با بیان شیوا و کلام رسا و امیدی که به مردم داد، توانست در دل مردم یزد جای خود را باز کند. به طور قطع دکتر روحانی می‌تواند ما را از تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور را دچار کرده است، برهاند و تورم و گرانی که کشور را فرا گرفته، رهایی بخشد.

این مقام مسئول از مردمی که در روز جمعه حماسه سیاسی آفریدند قدردانی کرد و افزود: از این پس باید حماسه اقتصادی را تحقق ببخشیم و از همه مردم می‌خواهیم که با ما در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید همراهی کنند.

دهستانی همچنین از اعضای ستاد دکتر روحانی که بدون چشمداشت فعالیت کردند و در این راه متحمل زحمات بسیار شدند، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: عامل اصلی پیروزی ما، امید بود و با وجود همه تجربیاتی که از هشت سال گذشته داشتیم، ناامید نشدیم.

در این نشست خانواده آیت‌الله خاتمی و آیت‌الله صدوقی نیز به عنوان حامیان دکتر روحانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول