اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دولت منتخب در خلق حماسه اقتصادی به تولید و عدالت در توزیع توجه کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در بحث داخلی مهم‌ترین رکن دولت برای دستیابی به حماسه اقتصادی، تقویت تولید و عدالت در توزیع است.

دولت منتخب در خلق حماسه اقتصادی به تولید و عدالت در توزیع توجه کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اظهار کرد: حماسه بزرگی در سال 92 تحقق پیدا کرد و مشارکت مردم از همه دوره‌ها در این دوره انتخابات بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارها، مشکلات و تحریم‌هایی که دشمنان و بدخواهان ایجاد کرده بودند، مشارکت در انتخابات از همه دوره‌ها بیشتر بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ملت ایران سختی‌ها و فشارها را تحمل می‌کند و در دفاع از انقلاب خود استوار ایستاده‌ است.

وی عنوان داشت: کسانی که 11 میلیون رأی را تقلبی مطرح می‌کردند از نخستین کسانی بودند که اطلاعیه دادند که این انتخابات با سلامت برگزار شده است.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخابات کاندیداها، مردم و جریان‌های اصولگرا یک عقلانیت، متانت و پایبندی به قانون را نشان دادند.

وی با بیان اینکه همه افراد رئیس جمهور منتخب را پذیرفتند و از وی اعلام حمایت کردند، گفت: باید در این زمینه واقع‌نگر بوده و به مشکلات و چالش‌های پیش‌روی رئیس جمهور منتخب توجه کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: انقلاب اسلامی پرچم بیداری اسلامی، دفاع از محرومان، مستضعفان و مبارزه با ظلم و فساد را بلند کرده که این اقدام هزینه دارد.

وی بیان داشت: رئیس جمهور منتخب اصول و ارکان انقلاب را قبول داشته و در راستای ماهیت دینی انقلاب و سکانداری ولی امر مسلمین از دفاع از حقوق مردم دست برنمی‌دارد.

حاجی‌صادقی یادآور شد: هرگز اعتدالی که رئیس جمهور منتخب مطرح می‌کند به معنای فاصله گرفتن از اصول نیست.

وی تصریح کرد: مردمی که این طور نسبت به نظام و انقلاب خودشان وفادار و بصیر هستند، حقشان این است که دولت و مجموعه وزرای پرکار و پرتلاش و با فرض ارکان انقلاب روی کار آیند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز امیدواری کرد؛ کسانی که خودشان را نسبت به مردم بدهکار می‌دانند در پست‌ها قرار گیرند؛ نه کسانی که دنبال این باشند که از قدرت برای خود استفاده کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین شروط وزرای آینده گفت: وزیران باید به ارکان انقلاب و اصول اصلی یعنی ماهیت دینی انقلاب، ولایت، رهبری، حضور مردم و صاحب نظام بودن مردم پایبند باشند.

حاجی‌صادقی متذکر شد: کسانی را لازم داریم که قدرت را در خدمت حق بگیرند؛ نه اینکه حق را به قدرت بدهند و برای این افراد قدرت مطلوبیت به ذات نداشته باشد و وزارت و ریاست برای آنها اصل نباشد؛ بلکه از وزارت، پست‌ها و مسئولیت‌ها برای استقرار حق استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اعتدال به معنای حقیقی خودش هرگز با اصولگرایی منافاتی ندارد، تأکید کرد: انتظار است اعتدال به صورت مصداقی تعریف شود، چراکه اگر به صورت مصداقی شفاف و روشن نشود ممکن است سبب برداشت غلط شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: اگر همه قبول داشته باشیم ولایت نظریه‌پرداز و سیاست‌مدار این نظام است و همه بخواهیم جایگاه‌های خودمان را پر کنیم نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بزرگترین قدرشناسی دولت نسبت به ملت خلق حماسه اقتصادی است، گفت: تجربه تاریخی بیش از سه دهه کشور و تجربه کشورهای دیگر ثابت کرده که با کوتاه آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌ها و روحیه استکباری به این حماسه نمی‌رسیم.

حاجی‌صادقی اذعان داشت: در بحث سیاست خارجی چیزی که می‌تواند منشأ حماسه اقتصادی باشد، این است که در سیاست خارجی و ارتباط با جهان دکترین و اصول حاکم را تعریف کنیم و در بحث داخل هم مهم‌ترین رکن این دولت برای دستیابی به حماسه اقتصادی، تقویت تولید و عدالت در توزیع است.

وی در پایان متذکر شد: ملت از کمبودها گلایه ندارد؛ بلکه از تبعیض‌ها و تقسیم‌های غلط گلایه دارد؛ اگر این کار درست انجام گیرد، ملت بزرگترین یاور و همراه دولت در خلق حماسه اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/78003/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول