اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تمام توان کشور برای خلق حماسه اقتصادی مهیا است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام توان کشور برای خلق حماسه اقتصادی استفاده کرد و ایران را به قله‌های عظیم پیشرفت و سربلندی رساند.

تمام توان کشور برای خلق حماسه اقتصادی مهیا است

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به حضور غرورآفرین مردم آذربایجان غربی در انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: پس از خلق حماسه سیاسی در کشور، نوبت به خلق حماسه اقتصادی می‌رسد که تحقق این امر نیز مشارکت ملت و دولت را نیاز دارد.

وی حماسه خلق شده را تبلور عینی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد: هیچ حماسه‌ای با این عظمت بدون خواست و حضور مردم تحقق عینی و عملی نخواهد یافت و هرجا مردم در صحنه باشند به دنبال آن پیروزی، عزت، عظمت و سرافرازی برای ملت و دولت پدید خواهد آمد و این نشان از اهمیت وحدت دولت و ملت و قدرت آن است.

بیگی ادامه داد: هرجا دولت‌ها بتوانند مردم را به میدان بکشند و با پشتیبانی معنوی، از آن‌ها حمایت کنند، به دنبال آن به پیروزی بزرگی دست خواهند یافت که نباید از آن غافل شد.

وی به مشارکت گسترده مردم فهیم آذربایجان غربی در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: عملکرد مردم استان همواره به عنوان الگوی عینی و عملی وحدت اسلامی شیعه و سنی در همه جای کشور و دنیا مطرح بوده است و به عنوان الگوی بیداری اسلامی و نمونه‌ای تمام عیار از احترام به تمامی ارزش‌ها و اقلیت‌های مذهبی بوده است.

بیگی آذربایجان غربی را کلکسیونی از افکار و اندیشه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: برادران شیعه و سنی در کمال وحدت و برادری، با صداقت و شرف در کنار هم در این استان زندگی می‌کنند و این الگوی وحدت خود را به سراسر دنیا صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: همین مردم فهیم و باشعور آذربایجان غربی با مشت‌های گره‌کرده و با زنجیره‌های انسانی به‌ هم‌ پیوسته و مقاوم با عزت و صلابت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند تا از سنگرهای اسلام دفاع و مرزبانی کنند و این حضور حماسی آنان در انتخابات به خوبی تبلور این شجاعت و وحدت آنان بوده است.

بیگی ضمن قدردانی از حضور همه آحاد مردم در انتخابات گفت: اکنون که به حول و قوه الهی و با مشارکت ملت و حمایت گسترده دولت، حماسه عظیم سیاسی خلق شد باید از تمام توان کشور برای خلق حماسه اقتصادی استفاده کرد و ایران را به قله‌های عظیم پیشرفت و سربلندی رساند.

انتهای پیام/61009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول