اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

ظرفیت رمضان در ارتقای طهارت نسل آینده بی‌نظیر است

قائم مقام دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ماه مبارک رمضان ماه طهارت و پاکی‌ها ظرفیتی عظیم برای اعتلای پاکی و طهارت جوانان و خودسازی آنها در مسیر ارزشی و معنوی است.

ظرفیت رمضان در ارتقای طهارت نسل آینده بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امین رضا لطفعلی‌زاده عصر امروز در نشست با اعضای قرارگاه‌های تشکیلات دانش‌آموزی خواهر و برادر اردبیل اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان به عنوان یک ضیافت بی‌نظیر واقع شدیم که تقارن این ماه با ایام غنی‌سازی و خودسازی جوانان فرصتی استثنایی را فراهم کرده تا نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بیشتر و بهتر با آموزه‌های دینی، ارزشی و معنوی جامعه اسلامی آشنا شوند و بهتر بتوانند از فیوضات ماه رمضان و دستاوردهای عظیم این ماه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی به همت انجمن‌های اسلامی در تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات مدارس برای نسل سوم و چهارم انقلاب پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها بیشتر با محوریت تشکیل جلسات و حلقه‌های بصیرتی، آگاه‌سازی جوانان در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین موضوع ولایتمداری، ‌برپایی کلاس‌های آموزشی قرآن، ‌احکام و شئونات اجتماعی و فرهنگی و همچنین برنامه‌های مختلف هنری، ورزشی است که در این ایام برگزار می‌شود.

لطفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌امروز نسل آینده انقلاب با یک هجمه سنگین و حجیم از سوی نظام‌های استبدادی روبه‌رو شده به طوریکه در دهه‌های اخیر این تهاجم و خصومت بیشتر و گسترده شده است.

این مسئول اضافه کرد: در چنین اوضاع و احوالی قطعاً دشمنان ما از جوانان و نسل پویا، پرتحرک، خودساخته و آگاه در هراس و نگرانی است چرا که دشمن نمی‌خواهد جوانان ما چنین ویژگی‌هایی را داشته باشند بلکه بیشتر تمایل دارند که نسل آینده نسل خمود، بسیار بی‌اهمیت به دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دینی و مکتبی باشند که قطعاً این خواست دشمن با هوشیاری و درایت مسئولان و همچنین خانواده‌ها خنثی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این شرایط دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب باید به هوش باشند و نگذارند کوچک‌ترین رخنه‌ای در اعتقاد، اعتماد و صلابت آنها به وجود آید و یا دشمن بخواهد ضربه‌ای مهلت به دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بزرگ‌ترین شیطنت استکبار را شیطنت در مسیر جنگ نرم، فرهنگی و در قالب گرایش جوانان به مواد مخدر و دیگر ابزارهای آلوده‌کننده توصیف کرد و ادامه داد: ‌برای رهایی از این مهلکه باید تدبیری هوشمندانه به کار گرفت تا دشمن را در سنگر خود زمین‌گیر کرده و غافلگیر نمود.

انتهای پیام/62001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول