اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد

ارزش فراوان بهره‌مندی از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان

امام جمعه رفسنجان گفت: بهره‌مندی از مسجد‌ها و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و نیز بهره‌مند شدن از نمازهای جمعه در این ماه ارزش زیادی دارد.

ارزش فراوان بهره‌مندی از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در آستانه ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به روایتی از نبی اکرم اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «‌ای بندگان خدا شما به استقبال ماهی می‌روید که آن ماه‌ خدا محسوب می‌شود، ماهی که خداوند در آن برکت، مغفرت و رحمت قرار داده است».

وی تصریح کرد: درب‌های رحمت الهی از شب اول ماه رمضان تا آخرین شب آن ماه باز است و در تمام ساعت‌های شبانه‌روز رحمت بر ما نازل می‌شود.

رمضانی‌پور بیان کرد: ممکن است برخی بگویند چند‌ سال از عمر ما گذشت و ما به سمت کارهای نیک و استفاده از ماه رمضان نرفتیم، اما انسان هر زمان فرصت را غنیمت بشمارد ارزش دارد، چه بسا شاید آخرین فرصت باشد و ماه رمضان آینده دیگر نباشد.

وی افزود: اگر غفلت کنیم منحرف می‌شویم و در این زمانی که گناه فراو‌ان است، باید بیشتر مراقبت کنیم به ویژه جوانان و نوجوانان خود را به عبادت و پرهیزگاری عادت دهیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر ‌نشان کرد: در این فرصت‌های خوب با کمی اندیشه و تفکر به خود‌باوری می‌رسیم.

وی عنوان کرد: نفس‌های ما در ماه رمضان تسبیح است و بهترین کار قرآن خواندن است و چه بهتر که قرآن را با تدبر بخوانیم، کسی که به قرآن پناه می‌برد گمراه نمی‌شود.

رمضانی‌پور به ثواب روزه‌داری در سه روز پایانی ماه شعبان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ هر کس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد مانند روزه‌داری دو ماه‌‌ است.

وی بیان داشت: بهره‌مندی از مسجد‌ها و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و نیز بهره‌مند شدن از نمازهای جمعه در این ماه ارزش زیادی دارد.

رمضانی‌پور دنیا را برای مؤمن کوچک دانست و گفت: دنیا از عالم قبر هم کوچک‌تر است و ظرفیت وجودی انسان مؤمن را ندارد.

انتهای پیام/80016/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول