اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وضعیت توزیع مواد غذایی در کنگان

توزیع اقلام ضروری با قیمت تعاونی در ماه رمضان

مردم شهرستان کنگان خواستار تلاش مسئولان برای نظارت بازار و تعدیل قیمت‌ها و همچنین توزیع مناسب در شهرها و روستاها شدند.

توزیع اقلام ضروری با قیمت تعاونی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، همه ساله با فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش نیازهای غذایی مردم در مناطق مختلف شاهد راه‌اندازی نمایشگاه‌های مختلف برای توزیع بهتر اقلام مورد نظر مردم هستیم.

امسال و در آستانه ماه رمضان شاهد افزایش چشمگیر قیمت اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم هستیم و این امر موجبات نگرانی مردم شده است.

تعدادی از مردم شهرستان کنگان با مراجعه به خبرنگار فارس خواستار تلاش مسئولان برای نظارت بازار و تعدیل قیمت‌ها و همچنین توزیع مناسب در شهرها و روستاها شدند.

مردم: افزایش قیمت‌ها نگران‌کننده است

کرم کرمی ساکن کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قیمت بسیاری از کالاها نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بالاتر رفته و برای خرید ارزاق ضروری با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: مسئولان باید بر بازار نظارت داشته باشند و نسبت به کنترل قیمت‌ها تلاش و فعالیت بیشتری کنند.

رضا بهمنی شهروند کنگانی نیز گفت: هر ساله شاهد برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت در این شهرستان بودیم و انتظار داریم امسال نیز این مهم محقق شود.

وی اضافه کرد: نظارت بر قیمت‌ها مهم است و فروشندگان نباید به شکل بی‌رویه قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را بالا ببرند.

یحیی رضایی دانشجوی کنگانی نیز اظهار داشت: بالا رفتن قیمت‌ها نارضایتی مردم را در پی داشته و نباید این مسئله تداوم یابد و مسئولان شهرستان باید فکری اساسی کنند.

محمود صفایی از شهروندان بنک نیز بیان کرد: مردم به ویژه در ماه رمضان نیازمند بهبود وضعیت عرضه مواد غذایی و کاهش قیمت‌ها هستند و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

رضا رضوان شهروند کنگان نیز خاطر نشان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه‌های طرح ضیافت امری لازم است اما باید بر این نمایشگاه‌ها نیز نظارت شود تا قیمت مصوب را عرضه کنند.

وی افزود: متاسفانه در این فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های طرح ضیافت نیز قیمت‌ها بالاست و تخفیفی ملاحظه نمی‌شود.

تبرکی: اجازه سوءاستفاده به متخلفان نمی‌دهیم

فرماندار کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: در ماه رمضان تمهیدات لازم برای توزیع کالاهای مورد نیاز مردم اندیشیده شده و به فضل خدا بسیاری از مشکلات توزیع کالاها را رفع کرده‌ایم.

عباس تبرکی افزود: نمایشگاه طرح ضیافت با تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان راه‌اندازی می‌شود که گامی در کنترل قیمت‌هاست.

وی ابراز داشت: بازرسان در تمام ایام سال بر بازارهای شهرستان نظارت دارند و اجازه سوء استفاده و تخلف را به فروشندگان و مغازه‌داران سودجو نمی‌دهیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: عرضه کالاهای ضروری با قیمت مصوب و تعاونی در نمایشگاه‌های عرضه کالا نیز امری لازم برای بهبود وضعیت بازار و رضایتمندی مردم است.

تبرکی گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و تخلف و کم‌فروشی، گزارشات را به اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات ارائه کنند.

ابراهیمی: نمایشگاه ضیافت با استفاده از ظرفیت واحدهای صنفی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان نیز اظهار داشت: امسال نمایشگاه طرح ضیافت در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

قاسم ابراهیمی افزود: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت امسال از ظرفیت واحدهای صنفی داخلی استفاده می‌کنیم و آنها را به عنوان عاملان توزیع با قیمت مصوب و تعاونی معرفی می‌کنیم.

وی گفت: در عسلویه نیز با رایزنی به عمل آمده شاهد راه‌اندازی نمایشگاه طرح ضیافت خواهیم بود.

ابراهیمی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت بازار در سطح شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

گزارش از مسعود باقری

انتهای پیام/2451/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول