اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

آماده‌سازی مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مساجد مناطق مختلف آذربایجان غربی برای استقبال از ماه مبارک رمضان تنظیف و آماده می‌شوند.

آماده‌سازی مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این ماه، ماه نزول قرآن است، و فرصتی برای استفاده بیشتر از معنویات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به غبارروبی و نظافت مساجد در دهه سوم ماه شعبان، تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار و 200 مسجد در آذربایجان غربی توسط علما، هیئت امنای مساجد و مومنان غبارروبی می‌شود.

فخری بر لزوم آماده‌سازی مساجد برای استفاده از فضای معنوی رمضان، تاکید کرد و گفت: مومنان می‌توانند به بهترین شکل ممکن از مساجد در ماه مبارک رمضان بهره ببرند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در این ماه پرفضیلت 600 مبلغ بومی و 600 مبلغ از قم برای تبلیغ مسائل دینی و اسلامی به مساجد، حسینیه‌ها، نهادها و اداره‌های آذربایجان غربی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان دینی به شهرهای شیعه و سنی‌نشین آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: شهرهای سنی‌نشین استان از جمله، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت و اشنویه از جمله شهرهایی است، که مبلغ دینی به آن‌ها اعزام می‌شود.

فخری ادامه داد: نهادهای نظامی نیز در ماه مبارک رمضان مبلغ دینی دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های شب‌های قدر در مساجد آذربایجان غربی، یادآور شد: این مراسم در سه شب با دعا و نیایش مومنان و ادای نماز توسط آن‌ها برگزار می‌شود.

فخری به راهپیمایی روز قدس، اشاره کرد و اظهار داشت: نماز عید فطر به عنوان آخرین برنامه ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی اقامه می‌شود.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول