اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت:

افزودن مواد رنگی به زولبیا ممنوع است

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان جیرفت گفت: هرگونه مواد رنگی و افزودنی به زولبیا ممنوع است و کنترل کیفیت آن توسط بازرسان بهداشت انجام می‌گیرد.

افزودن مواد رنگی به زولبیا ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، لطفعلی مسلمی بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با تأکید بر رعایت بهداشت زلوبیافروشی‌ها اظهار داشت: هرگونه مواد رنگی و افزودنی به زولبیا ممنوع است و کنترل کیفیت آن به صورت مستمر توسط بازرسان بهداشت انجام می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به رسیدگی به وضعیت بهداشتی ساندویچی‌ها و فست‌فودها افزود: جلسه‌های متعددی با فروشندگان مواد خوراکی طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا مشکلات موجود به سرعت برطرف شود.

مسلمی با بیان اینکه در صورت عدم ترتیب اثر به تذکرات بازرسان مرکز بهداشت و درمان با متخلفان از طریق قانونی برخورد می‌شود، تصریح کرد: همچنین باید موارد بهداشتی در نمایشگاه «طرح ضیافت» رعایت شود.

حسین بلوچی، نماینده دادستان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: به عنوان مدعی‌العموم مردم از همه مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم تا با جدیت با تخلفات واحدهای صنفی برخورد کنند.

تفاوت قیمت‌ها در بازار فاحش است/جمع‌آوری ماشین‌های دوره‌گرد میوه‌فروش

وی با اشاره به اینکه تفاوت قیمت برخی از اقلام در نقاط مختلف شهر بسیار فاحش است، ابراز داشت: باید مجمع امور صنفی و اداره بازرگانی به واحدهای صنفی تأکید کنند تا برچسب قیمت روی اجناس خود نصب کنند.

بلوچی با تأکید بر اینکه اگر بازرسی‌ها افزایش یابد، تخلفات کاهش می‌یابد، عنوان کرد: دادسرا با مجموعه مسئولان اجرایی شهرستان تعامل بسیار خوبی داشته و هم‌اکنون نیز به طور کامل آمادگی دارد تا در زمینه کنترل وضعیت بازار همکاری لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه سه حکم به صورت مستقیم از سوی دادستان در زمینه ماشین‌های دوره‌گرد میوه‌فروش صادر شده است، اذعان داشت: اما با ابراز تأسف از سوی مسئولان مربوطه اقدام جدی در زمینه جمع‌آوری آنان صورت نگرفته است.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول