اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعزیرات حکومتی صورت گرفت

جریمه 22 میلیون ریالی داروخانه دامپزشکی رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: یک مرکز مایه‌کوبی و یک داروخانه دامپزشکی با معرفی این دو واحد به اداره تعزیرات حکومتی 22 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 22 میلیون ریالی داروخانه دامپزشکی رفسنجان

محمود مقامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: به دنبال بازدید مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی از مراکز درمانی، مایه‌کوبی و داروخانه‌های دامپزشکی این شهرستان چند واحد اعمال جریمه نقدی شدند.

وی عدم رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی و عدم درج قیمت و ارائه ندادن فاکتور را از دلایل جریمه این دو واحد عنوان کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان بیان داشت: در راستای سالم‌سازی چرخه مصرف داروهای دامی، اداره دارو و درمان دامپزشکی این شهرستان بازدیدهای دوره‌ای از داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی دامپزشکی انجام می‌دهد.

مقامی عنوان کرد: با توجه به اهمیت بسیاری از بیماری‌های دام و طیور و لزوم ارائه خدمات در زمینه مقابله با رخداد بسیاری از بیماری‌های مشترک و واگیر دامی تمام مراکز مایه‌کوبی و درمانی بخش خصوصی دامپزشکی به صورت ماهانه مورد ارزیابی و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و نظارت‌های این شبکه در طول سال به طور مستمر صورت می‌پذیرد، خاطر نشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، نیاز به همکاری‌ها و گزارشات مردمی همیشه احساس می‌شود.

مقامی عنوان کرد: لذا از مردم شهرستان رفسنجان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن 3222063 به اطلاع این شبکه برسانند.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول