اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس شبکه دامپزشکی سراب خبر داد

معدوم‌سازی 8 تن شیرخام غیرقابل مصرف در سراب

جانشین رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سراب گفت: اکیپ ویژه نظارت بر شیر خام شبکه دامپزشکی سراب 8 تن شیر خام غیرقابل مصرف را کشف و معدوم کردند.

معدوم‌سازی 8 تن شیرخام غیرقابل مصرف در سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، تورج محمدزاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح، طرح ویژه نظارت بر شیر خام و با تلاش‌های اکیپ‌های کنترل و نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان هشت تن شیر خام غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف کشف و معدوم شد.

وی افزود: این مقدار شیر خام غیر بهداشتی حاوی مواد افزودنی غیرمجاز بود که با اخذ حکم قضایی و در حضور نماینده دادستانی به صورت بهداشتی معدوم شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: اکیپ ویژه نظارت بر تولید،توزیع شیر خام در این شهرستان با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی بر فعالیت‌های مراکز جمع‌آوری شیر خام و خودروهای حمل بهداشتی شیر نظارت می‌کند.

وی از عموم شهروندان خواست با اطمینان خاطر فرآورده‌های لبنی را مصرف کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 1512 به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول