اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری

میزان صادرات کاشان به 17 هزار و 260 تن رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان در ادامه میزان صادرات واحدهای صنعتی شهرستان کاشان در سه ماه نخست سال جاری را 17 هزار و 260 تن اعلام کرد.

میزان صادرات کاشان به 17 هزار و 260 تن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجید برازنده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز صنعت و معدن به صنعت‌گران شهرستان کاشان اظهار داشت: 22 فقره جواز تأسیس در سه ماهه نخست سال جاری برای ایجاد واحدهای صنعتی در شهرستان کاشان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: صدور این میزان جواز تأسیس در سه ماهه نخست سال جاری همراه با سرمایه‌گذاری 172 میلیارد و 420 میلیون تومان و اشتغال‌زایی 853 نفر انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان در ادامه از صدور سه فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی 43 نفر خبر داد و گفت: دو فقره جواز طرح توسعه با سرمایه‌گذاری 223 میلیارد و 792 میلیون تومان و اشتغالزایی یک‌هزار و 108 نفر نیز در سه ماه نخست سال جاری در شهرستان کاشان صادر شده است.

برازنده همچنین از تمدید 26 جواز تأسیس، پنج تغییر و افزایش خط جواز تأسیس، سه تغییر نام جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری، 13 معافیت گمرکی ماده 121 و همچنین پنج معافیت گمرکی ماشین‌آلات طی سه ماه نخست سال جاری توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان در ادامه میزان صادرات واحدهای صنعتی شهرستان کاشان در سه ماه نخست سال جاری را 17 هزار و 260 تن اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این کالاهای صادراتی 49 میلیون و 35 هزار و 901 دلار است که شامل مواد غذایی و سلولزی، نساجی، فرش، مواد فلزی، الکتریکی و... است.

برازنده یادآور شد: هم‌اکنون حدود 900 واحد فعال دارای پروانه بهره‌برداری و 150 واحد دارای جواز تأسیس با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین 85 واحد فعال دارای پروانه بهره‌برداری در بخش معدن تحت پوشش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان مشغول به فعالیت هستند.

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی دهم تیرماه روز صنعت و معدن نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2406/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول