اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات قائمشهر خبر داد

عدم درج قیمت ببیشترین تخلف صنفی در قائمشهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر گفت: با وجود افزایش قیمت جریمه، عدم درج قیمت‌گذاری، همچنان بیشترین تخلف واحدهای صنفی در قائمشهر است.

عدم درج قیمت ببیشترین تخلف صنفی در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس طالی ظهر ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان درباره عملکرد این اداره از فروردین تا 12 تیرماه جاری اظهار داشت: تاکنون 620 فقره پرونده تخلفات از واحدهای صنفی شهرستان قائمشهر تحویل تعزیرات حکومتی این شهرستان شد که 581 فقره از این پرونده‌های وارده مختومه شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت تعزیری عدم درج قیمت بر روی کالاها که از 300 هزار به بیش از 670 هزار ریال افزایش یافته ولی همچنان 90 درصد تخلفات واحدهای صنفی این شهرستان به خاطر عدم درج قیمت‌هاست.

محمدمهدی شیرخانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر نیز در این جلسه اذعان داشت: از خرداد سال جاری تاکنون یک‌هزار و 691 مورد بازرسی توسط ادره مذکور و مجمع امور صنفی و ناظران کمیسیون نظارت شهرستان صورت گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: از 102 تخلف شناسایی شده 99 فقره پرونده تشکیل و جریمه مالی 54 میلیون ریالی برای متخلفان اعمال شد.

انتهای پیام/86008/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول