اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

پلمپ 58 واحد صنفی متخلف در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از پلمپ 58 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: سفره‌خانه سنتی، کافی‌نت، رستوران، تالار عروسی و قلیان‌سراها از جمله واحدهای صنفی پلمپ شده هستند.

پلمپ 58 واحد صنفی متخلف در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حسین نیک‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه آسیب‌های مواد مخدر اظهار کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان و لزوم آگاهی دادن نسبت به خطرات استفاده از مواد مخدر، نمایشگاه و کارگاه آموزشی شناخت آسیب‌های مواد مخدر و دلیل گرایش جوانان به انواع مواد مخدر به مدت یک هفته در پارک فجر لنگرود برگزار شد.

وی برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها در اماکن عمومی به ویژه اماکنی مانند پارک‌ها که بیشتر مورد استفاده جوانان قرار می‌گیرد را در جلوگیری از گسترش مشکلات گرایش به مواد مخدر تاثیرگذار دانست.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه نمونه‌هایی از انواع مواد مخدر و مضرات آن از نزدیک برای جوانان تشریح و به سئوالات آنها پاسخ داده شد.

وی استقبال جوانان و خانواده‌ها از نمایشگاه مذکور را خوب توصیف کرد و استمرار اینگونه برنامه‌ها را مورد تأکید قرار داد. 

نیک‌فرد درباره نتیجه بازدید از واحدهای صنفی لنگرود گفت: به منظور نظارت بر اجرای قانون صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بازدید از واحدهای صنفی را به طور مستمر در سه ماه نخست امسال در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای این بازدیدها 58 واحد صنفی را به دلیل رعایت نکردن قوانین صنفی پلمپ کرده و صاحبان این صنوف را با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود، سفره‌خانه سنتی، کافی‌نت، رستوران، تالار عروسی و قلیان‌سراها را از جمله واحدهای صنفی پلمپ شده در سه ماه نخست امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی و طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی مختلف همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول