اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین

مقررات ویژه اماکن عمومی قزوین در ماه رمضان اعلام شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین ضمن تشریح مقررات ویژه اماکن عمومی قزوین در ماه رمضان گفت: در این ماه با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در واحدهای صنفی برخورد می‌شود.

مقررات ویژه اماکن عمومی قزوین در ماه رمضان اعلام شد

حیدر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص مقررات ویژه اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری در واحدهای صنفی خودداری می‌شود.

وی افزود: متصدیان تمام مراکز اقامتی و پذیرایی اعم از مراکز بین‌راهی و پایانه‌های مسافربری که قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند باید مجوز لازم را از مبادی ذیربط اتحادیه، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و اماکن عمومی اخذ کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: واحدهای پذیرایی مستقر در داخل مراکز اقامتی صرفاً مجاز به پذیرایی از مسافران مقیم این مراکز با پوشش مناسب هستند.

محمدی یادآور شد: واحدهای صنفی مجاز به فعالیت باید به استتار نمای خارجی مکان در حد متعارف اقدام و به شکلی عمل کنند که درون مکان از بیرون رویت نداشته باشد.

این مسئول ادامه داد: تمام واحدهای پذیرایی از جمله چلوکبابی‌ها، قهوه‌خانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در مراکز شهرهای استان از اذان صبح تا هنگام غروب آفتاب حق فعالیت و پذیرایی از مراجعان را ندارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) را در اماکن عمومی ممنوع دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی با متظاهران به روزه‌خواری در ملاء عام به شدت برخورد می‌کند.

محمدی از عموم شهروندان خواست ضمن همکاری با نیروی انتظامی در صورت مشاهده تخلف مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع رسانده تا برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/2667/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول