اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

80 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در دو ماه ابتدای سال‌جاری 80 واحد صنفی متخلف در استان شناسایی و از سوی ماموران تعزیرات حکومتی استان پلمب شد.

80 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری پلمب شد

مهرداد مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در دو ماه ابتدای سال‌جاری افزون بر 8 هزار و 566 مورد بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، کیار، اردل و فارسان صورت پذیرفته است.

وی افزود: از مجموع بازرسی‌های انجام شده، 4 هزار و 908 بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی شهرستان شهرکرد، 816 مورد بازرسی از اصناف شهرستان اردل، 600 بازرسی و نظارت از اصناف فارسان انجام شده است.

مهری ادامه داد: همچنین 707 مورد بازرسی و نظارت از اصناف شهرستان لردگان و یک‌هزار و 535 مورد بازرسی و نظارت از اصناف شهرستان کیار صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با پیگیری‎های صورت گرفته 43 واحد صنفی متخلف در شهرستان شهرکرد، 9 پرونده از واحدهای صنفی متخلف شهرستان اردل و 17 پرونده نیز از واحدهای صنفی متخلف شهرستان اردل به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی از ارجاع شش پرونده واحدهای صنفی متخلف در شهرستان به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: در دو ماه گذشته 15 شکایت مردمی از اصناف شهرستان اردل و 24 شکایت نیز از اصناف شهرستان فارسان به مجمع اصناف استان واصل شد.

مهری با اشاره به تعداد واحدهای صنفی متخلف در سطح استان، گفت: در دو ماه ابتدای امسال 80 واحد صنفی متخلف در استان شناسایی و از سوی ماموران تعزیرات حکومتی استان پلمب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکسان سازی قیمت‌ها و رسیدگی به شکایت‌های مردم در ارتباط با تخلف برخی از واحدهای صنفی اهداف اصلی بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف استان است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول