اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قم:

ارتباط قوی خانواده‌ها با فرزندان راه جلوگیری از گرایش به مواد مخدر است

مدیرکل بهزیستی استان قم برقراری ارتباط قوی از سوی خانواده‌ها با فرزندان خود را بهترین راه مبارزه و پیشگیری از گرایش جوانان جامعه به سمت و سوی مواد مخدر عنوان کرد.

ارتباط قوی خانواده‌ها با فرزندان راه جلوگیری از گرایش به مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم حاج مظفری ظهر امروز در مراسم پایانی سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و ورزش دوستان قمی برگزار شد، تصریح کرد: پیام این همایش این است که نشاط و شادی جامعه و مردم را باید در سلامتی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ورزش بهترین فرصت برای فرار از گرفتاری‌ها، ناراحتی‌ها و مشکلات و رفتن به سمت و سوی آرامش و روحیه و نشاط است نه اینکه خدای ناخواسته افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان مواد مخدر را مایه آرامش خود بدانند.

مدیرکل بهزیستی استان قم اضافه کرد: ورزش راه افزایش و تضمین سلامتی برای تمام افراد جامعه است، به خصوص ورزش همگانی که باید زمینه‌ای فراهم شود تا آحاد مردم بتوانند از فضا و امکانات آن برخوردار شوند و به سوی آن گرایش پیدا کنند.

وی اضافه کرد: این همایش با هدف اشاعه ورزش به عنوان راهکار سلامتی و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها برگزار می‌شود و عنوان آن نیز جامعه‌ای سالم عاری از اعتیاد است؛ بنابراین توصیه من به خانواده‌ها این است که خودشان در مسیر جلوگیری از گرایش جوانان جامعه به این بلای خانمان‌سوز پیش‌قدم باشند.

حاج مظفری ادامه داد: والدین باید با فرزندان خود ارتباط خوب و جدی برقرار کنند، زیرا هر چقدر ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای بین پدر و مادر با فرزندان یک خانواده وجود داشته باشد و آنها از یکدیگر درک متقابل داشته باشند، طبیعی است که از گرایش جوانان به اعتیاد جلوگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که جوانان سرمایه‌های جامعه و کشور هستند، وظیفه خانواده‌ها تنها تامین مایحتاج فرزندان نیست بلکه مهم‌تر از آنها این است که ارتباط صحیحی با فرزندان خود برقرار کنند و بدانند که نیازهای آنها در مقاطع مختلف سنی چیست.

مراسم پایانی سیزدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، مدیرکل بهزیستی و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، دوچرخه، فوتبال دستی، میز تنیس روی میز و ... اهدا شد.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول