اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیپور:

100 میلیارد تومان برای تکمیل تعریض محور سوادکوه تصویب شد

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: 100 میلیارد تومان برای تکمیل تعریض محور سوادکوه تصویب شد.

100 میلیارد تومان برای تکمیل تعریض محور سوادکوه تصویب شد

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از پیگیری تکمیل چهار بانده شدن محور سوادکوه خبر داد و گفت: جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و شهرداری و شورای شهر برای مسائل مختلف چهار بانده شدن محور سوادکوه تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از تصویب 100 میلیارد تومان برای تعریض محور سوادکوه خبر داد و افزود: سال گذشته برای طول مسیر تهران – قائمشهر  73 میلیارد تومان اختصاص یافته بود که تنها 30 درصد آن تخصیص یافته بود و امسال تنها برای محور سوادکوه مبلغ 100 میلیارد تومان تصویب شد.

وی با بیان اینکه در صورت تصویب مشاور طرح شاهد ایجاد طرح کندرو در محور سوادکوه خواهیم بود، گفت: طرح کندرو برای عبور و مرور داخل شهری و افزایش ایمنی ساکنان طراحی می‌شود و در طرح در حال اجرای مشاوران دیده نشده است که رایزنی برای تصویب آن در حال انجام است.

علیپور از برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرگذر ورودی بالا زیراب و جوارم در طرح چهار باند شدن محور سوادکوه خبر داد و تصریح کرد: منطقه جوارم به دلیل مسافرپذیر بودن نیاز به زیرگذر مناسب و نزدیک دارد که باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی شدن آن انجام شود.

انتهای پیام/86015/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول