اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چالوس:

تعریض جاده رادیو دریا در چالوس آغاز شد

شهردار چالوس گفت: با موافقت مسئولان سپاه چالوس، تعریض جاده رادیو دریا در چالوس از قسمت غرب پادگان شهید رجایی چالوس آغاز شد.

تعریض جاده رادیو دریا در چالوس آغاز شد

ایوب صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس با اعلام اینکه تعریض جاده رادیو دریا از قسمت غرب پادگان شهید رجایی آغاز شد، بیان داشت: با موافقت رسمی فرماندهی سپاه پاسداران چالوس، تعریض جاده رادیو دریا از قسمت غرب پادگان شهید رجایی، عملیات جداسازی از داخل محوطه پس از فنس‌کشی و تخریب دیوار آغاز شد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل و تعریض مسیرهای منتهی به رادیو دریا به‌ عنوان توریستی‌ترین جاده داخل شهر از آرزوهای دیرینه مردم شهر چالوس است، خاطرنشان کرد: با مسئولان سپاه چالوس توافق شد که 35 درصد از عرصه پادگان شهید رجایی بابت آزادسازی شبکه معابر و امور خدماتی و فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه به‌ زودی عملیات احداث بزر‌گ‌ترین پارک جنگلی منطقه نیز آغاز می‌شود، گفت: برای آغاز اجرای این طرح نیز در مرحله نخست، 150 میلیون تومان اعتبار از محل شهرداری در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه و بهره‌وری مطلوب از منابع طبیعی بتوانیم گام‌های برای توسعه فضای سبز در چالوس برداریم.

شهردار چالوس در ادامه به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و اذعان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر بار دیگر استقلال و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرد که مردم این سرزمین در هر شرایطی پشتیبان و همراه نظام اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول