اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهدای زیراب مطرح کرد

کسری 100 میلیون تومانی ماهانه تنها بیمارستان سوادکوه

رئیس بیمارستان شهدای زیراب با اشاره به مشکلات بیمارستان شهدای زیراب، گفت: بیمارستان شهدای زیراب 100 میلیون تومان به صورت ماهانه کسری بودجه دارد.

کسری 100 میلیون تومانی ماهانه تنها بیمارستان سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز نوروزی امشب در جلسه بررسی مشکلات و راهکارهای توسعه بیمارستان شهدای زیراب که با حضور کمال علیپور، نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این بیمارستان برگزار شد، گفت: برخی از مشکلات بیمارستان شهدای زیراب به راحتی قابل حل است و برخی دیگر از آن مشکلات با ایجاد تغییرات در قانون حل شدنی است.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب به برخی از مشکلات تنها بیمارستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: عدم حضور متخصص رادیولوژی و سونوگرافی تمام وقت با توجه به وضعیت محور سوادکوه از خواسته‌های مردم این شهرستان است.

نوروزی با اشاره به اینکه در زمان حضور خود در مدیریت بیمارستان شهدای زیراب شاهد حضور دو آمبولانس بودیم، یادآور شد: یکی از آمبولانس‌ها را مجهز به موبایل آی سی یو کردیم و یک دستگاه آمبولانس ما هم قدیمی است و در حال حاضر با توجه به گستردگی و حادثه‌خیز بودن شهرستان سوادکوه به پنج دستگاه آمبولانس نیاز داریم.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب، خودگردانی بیمارستان شهدای زیراب را از مشکلات دیگر آن ذکر کرد و گفت: مبلغ 100 میلیون تومان به صورت ماهانه کسری داریم و تراز این بیمارستان منفی است و مشکلات مالی و خودگردانی، خدمات انجام شده بیمارستان شهدای زیراب را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه درمان را نباید اقتصادی نگاه کرد، متذکر شد: بودجه سلامت کشور پایین است و این مشکل باید توسط مجلس حل شود.

نوروزی، خواستار تجهیز بیمارستان شهدای سوادکوه به سی سی یو و حضور متخصصان قلب شد و افزود: وجود سی سی یو و حضور متخصصین قلب موجب کاهش اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر و افزایش خدمات و رضایت‌مندی مردم را فراهم خواهد کرد.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب گفت: بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی و زنان و بیهوشی به طور کامل در بیمارستان شهدای زیراب مستقرند و از لحاظ متخصصان هم تکمیل هستند.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول