اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور سوادکوه:

امسال 5600 متخلف رانندگی در سوادکوه جریمه شدند

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه گفت: در سه ماه اول سال جاری، 5 هزار و 600 فقره تخلف راهنمایی و رانندگی در شهرستان سوادکوه بر اساس قانون مورد جریمه قرار گرفت.

امسال 5600 متخلف رانندگی در سوادکوه جریمه شدند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی‌اکبر احمدی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به سه حوزه کاری خود در شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک باید در اولویت فعالیت رانندگان و مردم قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه به تعداد تخلفات سه ماهه اول سال‌ جاری در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: در سه ماه اول سال جاری، 5 هزار و 600 فقره تخلف راهنمایی و رانندگی در شهرستان سوادکوه، بر اساس قانون مورد جریمه قرار گرفت.

وی به بیشترین تخلف جریمه شده راهنمایی و رانندگی در سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی و توقف در میدان‌ها از موضوع‌هایی بود که بیشترین فقره تخلف در آن رخ داد.

احمدی افزود: یک‌هزار و 539 فقره نبستن کمربند ایمنی و 962 فقره توقف در میادین و حریم توسط راهور ناجا جریمه شدند.

وی به سهم سایر تخلفات در جریمه متخلفان رانندگی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: در طول سه ماه اول سال جاری 440 مورد سرعت غیر مجاز، 103 مورد انحراف به چپ، 413 مورد نداشتن معاینه فنی و 480 مورد استفاده از تلفن همراه به عنوان تخلف جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافرخیز بودن شهرستان سوادکوه و ایجاد ترافیک در این محور از رانندگان خواست تا اطاعت از قانون را در دستور کار خود قرار دهند و به حقوق دیگران احترام بگذارند.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول