اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

شورای قرآن روستایی در سوادکوه تشکیل شود

معاون فرماندار سوادکوه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دینی و قرآنی، گفت: شورای قرآن در روستاهای سوادکوه تشکیل شود.

شورای قرآن روستایی در سوادکوه تشکیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های دینی و قرآنی در روستاهای سوادکوه که با حضور بخشداران و دهیاران برگزار شد با تاکید بر اینکه باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی گام بر داشت، گفت: دهیار به عنوان شخص اول اجرایی روستاها باید مدیریت فرهنگی و دینی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های دینی شهرستان سوادکوه در ابعاد مختلف، افزود: همکاری دهیاران با ادارات و نهادهای مختلف باید در راستای تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و دینی باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت و هدایت فعالیت‌های روستا با محوریت فرهنگی و دینی باید توسط مسئولان روستاها، برنامه‌ریزی شود، افزود: نمایندگان ادارات و نهادهای مختلف در روستاها باید با دهیار برای برگزاری و مدیریت برنامه‌ها همکاری کنند.

رحمتی خواستار استفاده از حضور جمعیت قابل توجه در تابستان برای اجرای برنامه‌های مختلف در روستاهای سوادکوه شد و تصریح کرد: شورای قرآن روستایی با عضویت دهیار، مدیر خانه قرآن، فرمانده پایگاه، روحانی و خیرین محل تشکیل شود تا شاهد تمرکز بیشتر فعالیت‌های مختلف در روستاها باشیم.

معاون فرماندار سوادکوه از ادارات و نهادهای فرهنگی و دینی شهرستان سوادکوه، خواست تا در ایام ماه رمضان برای برگزاری محافل قرآنی برنامه‌ریزی کنند.

انتها ی پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول