اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب:

جشنواره ورزشی« 26 عیدماه» در سوادکوه برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی 26 عید ماه در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی« 26 عیدماه» در سوادکوه برگزار می‌شود

محمد قاسم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی 26 عید ماه خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی 26 عید ماه تبری (عید مردگان) با همکاری ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی در منطقه «تیرجار» خواجکلا زیراب برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب با بیان اینکه به دلیل تقارن 26 عید ماه تبری با ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهر زیراب در یک روز بعد از عید فطر خواهیم بود، افزود: برنامه‌ریزی‌های اولیه و رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اداره ورزش و جوانان سوادکوه انجام شده است.

مسئول کمیته کشتی پهلوانی لوچو سوادکوه به همزمانی 26 عید ماه تبری با ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسه هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سوادکوه با موضوع برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این عید باستانی، خاطرنشان کرد: رایزنی برای برگزاری مراسم ورزشی و فرهنگی عید باستانی 26 عید ماه در مقطع زمانی غیر از ماه رمضان در حال انجام است.

وی ادامه داد: احتمال برگزار نشدن مسابقات لوچو در امامزاده حسن و چرات وجود دارد و ما در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات کهن لوچو در زمان مناسب هستیم تا مسافت راه و روزه‌داری برای علاقمندان مشکلی به آنان وجود نیاورد.

قاسم‌نژاد از برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب برای برگزاری مسابقه فرهنگی «بهترین جمله در توصیف امام علی (ع)» خبر داد و افزود: جوایز نفیسی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول