اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اعلام کرد

تخصیص 390 میلیارد ریال برای پروژه‌ها در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 390 میلیارد ریال برای پروژه‌های ملی و استانی آذربایجان غربی در سال 92 در نظر گرفته شده است.

تخصیص 390 میلیارد ریال برای پروژه‌ها در آذربایجان غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به قانون برنامه و بودجه در سال 92 در حدود 260 میلیارد ریال برای پروژه‌های ملی و استانی در نظر گرفته شده بود، که با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان سلماس، مهاباد، بوکان و مسئولان استان بیش از 130 میلیارد ریال به این میزان اضافه شده است.

وی ادامه داد: 390 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های ملی و استانی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در راستای جذب سرمایه‌گذار برنامه‌های حوزه سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کنیم، که نزدیک به 6 هزار و 885 میلیارد ریال برنامه‌ریزی کردیم، تا بتوانیم مجوزهای لازم را برای امر جذب سرمایه‌گذار از مرکز و وزارت کشور اخذ کنیم.

آقازاده با بیان اینکه برای پروژه تصفیه‌خانه سلماس، مهاباد و تصفیه‌خانه شاهین‌دژ، چایپاره و ماکو نزدیک به 2 هزار میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و نزدیک به یک هزار میلیارد ریال نیز برای طرح آب‌رسانی به بوکان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: 3 هزار میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: بحث بهره‌برداری و اجرا داریم، که این رقم‌ها با توجه به زمان بهره‌برداری تغییر می‌کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در حوزه مساکن مهر در بخش آب خدمات خود را انجام داده است.

وی افزود: منتظر درخواست انشعاب هستیم، که در شهرک گلمان نیز ظرفیت آماده بوده و شبکه توزیع و مخازن اجرا شده، و منابع تامین نیز بیش از ظرفیت تامین آماده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اعلام کرد: در بخش فاضلاب جاهایی که امکان تاسیسات فاضلاب هست و شرایط فراهم شده استفاده صورت می‌گیرد، ولی در بعضی جاها امکان تصفیه‌خانه و شبکه و خط انتقال است، اما محل استقرار سایت مسکن مهر طوری است، که امکان ارائه خدمات فراهم نیست، که به دنبال تامین اعتبار و بحث‌های مدیریتی هستیم، تا اقدامات لازم اعمال شود و در این سایت‌ها امکانات مورد نظر ارائه شود.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول