اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

بوستان ارکیده میزبان کارگاه آموزشی باغبانی خانواده‌ها

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان «با هم باغبانی کنیم» خبر داد.

بوستان ارکیده میزبان کارگاه آموزشی باغبانی خانواده‌ها

مهدی کوزه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از محیط زیست، به ویژه فضای سبز شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه بیش از 50 خانواده ساکن در اطراف بوستان ارکیده، واقع در بلوار نوروزیان، شرکت می‌کنند و در این بین کودکان به عنوان آینده‌سازان جامعه، مشارکتی چشمگیر خواهند داشت.

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی در رابطه با چگونگی برپایی این کارگاه توضیح داد: با در اختیار قرار دادن گلدان، بذر، خاک، کود ارگانیک و مکمل‌های مورد نیاز به خانواده‌ها و کودکان، روش‌های درست کاشت بذر و نگهداری از گیاه از سوی کارشناسان مربوطه به آن‌ها آموزش داده می‌شود و بعد از اتمام کار، بذرهای کاشته شده را به خانه می‌برند.

کوزه‌گرها یادآور شد: در پایان این برنامه به 10 نفر از افرادی که عملکرد بهتری در کاشت بذر داشته باشند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با اجرای این کارگاه آموزشی، باشگاه دوستداران محیط زیست خانه فرهنگ پردیس نیز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند و از سویی اعضای این باشگاه در اجرای این برنامه مشارکتی فعالانه دارند.

مسئول کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ابراز امیدواری کرد برنامه‌های این چنینی را با مشارکت خانواده‌ها در هفته‌ها و ماه‌های آتی به صورت مستمر برگزار خواهیم کرد.

فردا در ساعت 18 عصر کارگاه آموزشی «با هم باغبانی کنیم» در بوستان ارکیده واقع در بلوار نوروزیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول