اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

تشکیل بیش از 100 ستاد استانی برای تدوین برنامه‎های ورزشی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای تدوین برنامه‎های حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان بیش از یکصد ستاد استانی تشکیل شد.

تشکیل بیش از 100 ستاد استانی برای تدوین برنامه‎های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق اکبری ظهر امروز در نشست مشترک مدیران کل استانی و ستادی وزارت ورزش و جوانان در هتل ثامن مشهد اظهار داشت: در آستانه دو ساله شدن شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان هستیم و برای تحقق آن با تمام قوا تلاش کردیم.

وی با اشاره به تلاش‎های بسیار برای شکل‎گیری و استقرار ساختار امور جوانان در وزارتخانه بیان کرد: با فعالیت‎های انجام شده، یک نگاه فرهنگی در ورزش و جوانان ایجاد شده که باید برای ترویج و تداوم آن تلاش کنیم.

وی افزود: با ایجاد بیش از یکصد ستاد با حضور مسوولان ارشد استانی موضوع جوانان در این مدت مورد بررسی قرار گرفت و کمیته‎ها و سازمان‎های مردم‌نهاد و شبکه‎های بسیاری در کشور در حوزه جوانان شکل گرفت.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر تلاش برای رشد روزافزون فعالیت‎های این حوزه در کشور، عنوان کرد: باید برای حفظ و ترویج نگاه فرهنگی ایجاد شده در ورزش و جوانان و توسعه آن تلاش کنیم.

اکبری با اشاره به توصیه نبی مکرم اسلام(ص) درباره جوانان، تاکید کرد: توجه به این قشر آینده‌ساز در تمامی عرصه‎ها به ویژه بخش ورزش امری ضروری است.

در ادامه این نشست، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: خوشبختانه عملکرد این وزارتخانه در دولت دهم قابل قبول بود.

محمدتقی حسن‌زاده ادامه داد: سند شاخص‌ها در حوزه جوانان به صورت دقیق برنامه‌ریزی شده و برای تحقق شاخص‌ها و تبدیل شدن به یک سند ماندگار، نیاز به راهکارهای اجرایی دارد.

وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی شفاف و مستندسازی از مهمترین فعالیت‌های ادارات کل استان‌هاست که خوشبختانه در اکثر موارد به خوبی انجام می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از همه مسوولان استان‌ها خواست که کار خود را برای انجام فعالیت‌های اساسی در حوزه جوانان و ورزش تا آخرین روزهای خدمت در دولت دهم با جدیت پیگیری کنند.

حسن‌زاده تصریح کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، سه راهبرد مهم خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری راه را برای تمامی افراد جامعه و مسوولان روشن کرده است.

در ادامه این گردهمایی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز از همه مسوولان و دست‌اندرکاران برگزاری این گردهمایی تشکر کرد و افزود: خوشبختانه در این دولت و مخصوصا در دو سال اخیر همه مدیران با تلاش خود توانستند به برخی از دغدغه‎های مربوط به حوزه جوانان و ورزش رسیدگی کنند.

سیدعبدی افتخاری با بیان اینکه در استان‎های کشور میزان انجام کارهای فرهنگی قابل قبول است، گفت: حوزه بانوان در چارت سازمانی ادارات استان‌ها باید دارای اداره مستقلی باشد که تحقق این امر باعث پر رنگ شدن حضور بانوان در حوزه ورزش و جوانان می‎شود.

وی ورزش را از رموز موفقیت و پیشرفت هر جامعه‎ای دانست و افزود: در دو سال پس از ادغام حوزه جوانان و ورزش، وزارتخانه ورزش و جوانان توانست کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

انتهای پیام/70007/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول