اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با فارس:

خوشحالی جوانان در پی صعود تیم ملی به جام جهانی همراه با رعایت اخلاق باشد

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ‌نشاط جوانان به دنبال صعود تیم ملی به جام جهانی با رعایت اخلاق و منش‌های ارزشی، طبیعی است، گفت: جوانان ایران همواره با رعایت ارزش‌های اخلاقی شادی خود را ابراز کرده اند.

خوشحالی جوانان در پی صعود تیم ملی به جام جهانی همراه با رعایت اخلاق باشد

علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهارداشت: طبیعی است که با موفقیت‌های اخیری که با حضور همه اقشار به خصوص جوانان کشور در حوزه خلق حماسه سیاسی رقم خورد، شاهد شادی و نشاط جوانان در کنار سایر اقشار جامعه باشیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: ‌جوانان با حضور پرنشاط خود در پای صندوق‌های رأی فضای شادی و خوشحالی را در زمان برگزاری انتخابات و پس از اعلام نتایج آراء برای جامعه به ارمغان آوردند.

وی بیان داشت: وجود نشاط و شادابی در جوانان کشور به دنبال کسب موفقیت‌ها در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های اجتماعی و سیاسی امری طبیعی است.

فرهادی ادامه داد: امیدواریم در پی کسب پیروز‌ی در تمامی عرصه‌ها شاهد فزونی شور و نشاط در جوانان باشیم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال ایران با کشور کره بیان داشت: چنانچه نتیجه این بازی با صعود تیم ملی به جام جهانی همراه باشد، شادی و جشن جوانان این مرز و بوم دور از انتظار نخواهد بود؛ همانطور که در پی خلق حماسه سیاسی نیز جوانان جشن گرفتند.

معاون وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه امروز اکثر افراد جامعه به تماشای میدان بازی تیم فوتبال ایران و کره می‌نشینند، افزود: امیدواریم که تیم ملی ایران در این بازی با کسب نتیجه مطلوب از میدان بازی خارج شود و به دنبال آن جوانان کشور با شور و نشاط همیشگی خود متناسب با رفتار و شخصیت یک فرد ایرانی برخورد کنند.

فرهادی ادامه داد: ما همیشه در بردها و در کسب پیروز‌ی‌ها از قبیل پیروزی در حوزه فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... شاهد جشن شادی جوانان بوده‌ایم و بر همین اساس ابراز خوشحالی جوانان دور از انتظار نیست.

به گفته فرهادی،‌ نشاط جوانان به دنبال کسب پیروزی‌ها با رعایت اخلاق و منش‌های ارزشی طبیعی است و البته جوانان ایران همیشه این ارزش‌ها را مورد رعایت قرار داده‌اند.

معاون وزارت جوانان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی ایران در بازی با استرالیا در جام جهانی 1998 با خوشحالی مردم همراه بود و انتظار می‌رود که در این دوره نیز چنانچه تیم ملی کشورمان پیروز شود شاهد خوشحالی و جشن گرفتن آنها باشیم.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول