اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی:

اعتیاد به دنبال عدم تعهد در مقابل خانواده ایجاد می‌شود

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: عدم تعهد افراد در خانواده اثرات مخربی به دنبال دارد و سبب بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد می‌شود.

اعتیاد به دنبال عدم تعهد در مقابل خانواده ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز پروین محمدپوری در همایش خانواده و آگاه‌سازی برای پیشگیری از اعتیاد که در محل اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: داشتن خانواده سالم بزرگ‌ترین پناهگاه افراد در مصون ماندن از اعتیاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم صمیمیت و ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده، تصریح کرد: اعتیاد به عنوان بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی دامن افراد و خانواده‌ها را گرفتار می‌کند، بنابراین شیوه مقابله با این بلای خانمان‌سوز بسیار مهم تلقی می‌شود.

محمد‌پوری بر اهمیت آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها در زمینه اعتیاد، تاکید کرد و گفت: والدین باید با شیوه‌های مستقیم و غیرمستقیم بر رفتار، نوع برخورد و معاشرت اعضای خود نظارت کنند.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی افزود: تشکیل یک خانواده سالم بر اساس معیارهای اصولی نخستین گام در داشتن مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همه نیازهای افراد اعم از جسمی و روحی باید در داخل خانواده تأمین شود، یادآور شد: ریشه بسیاری از نابه‌سامانی‌ها در عدم رفع نیازهای عاطفی فرزندان قرار گرفته است.

محمد‌پوری ادامه داد: عدم تعهد افراد در خانواده اثرات مخربی به دنبال دارد و سبب بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد می‌شود.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول