اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

کمک 430 میلیون ریالی یک خانواده خیر به بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از اهدای کمک 430 میلیون ریالی یک خانواده خیر به کودکان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

کمک 430 میلیون ریالی یک خانواده خیر به بهزیستی استان مرکزی

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: زینب چاپاری همسر جانباز سرافراز غلامعباس چاپاری امروز با مراجعه به بهزیستی استان 430 میلیون ریال به این نهاد پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: همسر این بانوی خیر که قطعه‌ای از اعضای بدنش را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به یادگار گذاشته بود، سال گذشته حین کار در شرکت آذر آب دچار سانحه شده و جان خود را از دست داد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: خانم چاپاری که دارای سه فرزند دختر 19، 11 و 15 ساله است، بعد از گرفتن دیه همسرش تمامی مبلغ آن را با رضایت کامل فرزندانش به کودکان زیر پوشش بهزیستی استان اهدا کرد.

ربیعی افزود: دختر 19 ساله این خانواده هم‌اکنون دانشجوی رشته پزشکی است و به گفته مادرش قصد دارد بعد از أخذ مدرک، سرپرستی تعدادی از کودکان زیر پوشش بهزیستی را به عهده بگیرد.

وی با بیان این‌که این خانواده پیش از این نیز کمک‌های موردی به بهزیستی داشته‌اند، گفت: این بانوی خیر در هنگام اهدای این کمک به بهزیستی اظهار داشت؛ چندی پیش کمک ناچیزی به بهزیستی کرده و بعد از آن به مسافرت رفتیم، در هنگام بازگشت دچار تصادف وحشتناکی شدیم که بدون شک آن عمل خیرخواهانه موجب شد من و فرزندانم از این سانحه جان سالم به در ببریم.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول