اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد

ارتقای دانشگاه علمی- کاربردی بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ارتقای دانشگاه علمی- کاربردی بهزیستی استان سمنان خبر داد.

ارتقای دانشگاه علمی- کاربردی بهزیستی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی پهلوان در نشستی با بهزاد بهرامی‏نسب، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان، ارتقای مؤسسه علمی- کاربردی بهزیستی را امری ضروری دانست و از مسئولان خواستار همت بیشتر در این زمینه شد.

وی از راه‏اندازی دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان در سال 1388خبر داد و اظهار داشت: این مؤسسه نوپاست و برای ارتقا، نیاز به حمایت دارد.

سرپرست مرکز علمی- کاربردی بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه 170 دانشجو در مؤسسه علمی- کاربردی بهزیستی مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: این مؤسسه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‏پذیرد.

ساره امیرجان با تأکید بر اینکه دانشجویان این مؤسسه به صورت پودمانی و ترمی در هشت دوره تربیت مربی مراکز پیش‏دبستانی، اصلاح و تربیت، آسیب‏شناسی اجتماعی با گرایش پیشگیری از اعتیاد، و مددکاری اجتماعی مشغول تحصیل هستند، افزود: در این مؤسسه، 20 استاد با مدارک تحصیلی کارشناسی‏ارشد، دکترا و دانشجوی دکترا مشغول تدریس هستند.

وی از فارغ‏التحصیلی نخستین گروه کارشناسی در رشته آسیب اجتماعی با گرایش پیشگیری از اعتیاد این مؤسسه طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 86 نفر در مقطع کاردانی از این مؤسسه فارغ‏التحصیل شده‏اند.

سرپرست مرکز علمی- کاربردی بهزیستی استان سمنان، توسعه فضا، گسترش تجهیزات، و افزایش دانشجو را از مهم‏ترین برنامه‏های آینده این مؤسسه برشمرد و از دستگاه‏های مربوطه خواستار حمایت بیشتر شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان سمنان نیز در این نشست، توضیحاتی در خصوص فعالیت مؤسسه‏های علمی- کاربردی ارائه کرد.

در پایان این جلسه که با حضور محمود منطقی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان سمنان برگزار شد، در خصوص مشکلات مؤسسه علمی- کاربردی بهزیستی استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول