اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

45 روحانی در ماه رمضان به بافت اعزام می‌شوند

امام جمعه بافت گفت: 45 روحانی برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی در ماه مبارک رمضان به شهرستان بافت اعزام می‌شوند.

45 روحانی در ماه رمضان به بافت اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت با بیان اینکه در ایام شعبانیه جشن‌های خوبی برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بافت چند سالی بود که جشن‌های شعبانیه را به این شکل نداشت، اما به لطف خدا و تلاش اداره تبلیغات اسلامی کارهای بسیار خوبی صورت گرفت.

امام جمعه بافت با اشاره به برنامه‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: 45 روحانی در ماه مبارک رمضان به شهرستان بافت اعزام می‌شوند.

وی از مردم شهرستان بافت برای حضور در انتخابات تشکر کرد و افزود: به گفته فرماندار بافت حضور مردم این شهرستان در انتخابات 93 درصد بوده است و سومین شهرستان در استان کرمان از نظر حضور در انتخابات هستیم که نشان از ولایت‌مداری مردم این مرز و بوم دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: برنامه‌های ارگان‌ها در ماه مبارک رمضان در این جلسه مد نظر ما است و ما باید در ماه بندگی خداوند تمام تلاشمان را برای لذت بردن مردم در این ماه به کار بندیم و در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ماه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: روحانیان و تمام دست‌اندرکاران باید به مردم آسان گیرند تا مردم زده نشوند و با علاقه اعمال دینی خود را به‌ویژه در ماه مبارک رمضان انجام دهند، ما نباید با اخلاق تند به دشمن کمک کنیم، زیرا دشمن همین را می‌خواهد و ما هم نباید کمک به آنها دهیم و باید با اخلاق خوش سدی در راه دشمن باشیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید رعایت اولویت کنند و با برنامه‌ریزی کارشان را انجام دهند و بدانند که دشمن برای تک‌تک برنامه‌های ما برنامه‌ریزی کرده و از حربه‌های مختلف برای گمراه کردن جوانان ما تلاش می‌کند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه نیز در این جلسه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان اعزام 100 مبلغ به سه شهرستان را داریم که سال گذشته این تعداد 60 نفر بودند و با این افراد می‌توانیم کار فرهنگی بزرگی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام جلیل طالبی‌زاده ابراز داشت: سعی داریم سه کرسی تلاوت را در سه دهه ماه مبارک رمضان داشته باشیم و سهمیه پنج روحانی ثابت را برای منطقه‌های روستایی پر جمعیت در نظر گرفته‌ایم و از ابتدای ماه مبارک رمضان به بعد روحانیان را در منطقه‌های خبر، دشتاب، گوغر، ‌کیسکان و بزنجان مستقر می‌کنیم و در مساجد شهرستان بافت هر ظهر باید سخنرانی باشد.

انتهای پیام/80024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول