اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با قاچاق رضایت‌بخش عمل می‌کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با انواع قاچاق تاکنون مطلوب و رضایت‌بخش عمل کرده است.

آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با قاچاق رضایت‌بخش عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات این معاونت تشکیل شد، اظهار داشت: کمیسیون استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، تاکنون مطلوب عمل کرده، به گونه‌ای که در طول سه سال گذشته رتبه‌های اول تا سوم کشوری را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه 85 درصد مرزهای استان به طور کامل مسدود شده است، افزود: برای محقق شدن این امر و دستگیری قاچاقچیان نیروهای انتظامی، مرزبانی و اطلاعات به طور مستمر تلاش کرده‌اند.

قنبری از اینکه تحرکات باندهای قاچاق در این استان محدود شده است، اظهار رضایت کرد و گفت: با توجه به اینکه اقدامات کنترلی انجام گرفته است، فعالیت باندهای قاچاق محدود شده است، اما امیدوار هستیم با تداوم اجرای این طرح‌ها، قاچاق به طور کامل ریشه‌کن شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی تلاش‌های مستمر متولیان مبارزه با قاچاق در استان را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: در اثر این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها کاهش چشمگیر این پدیده شوم در مناطق مختلف آذربایجان غربی را شاهد هستیم.

وی به لزوم اهمیت دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها از جمله اقتصاد، تاکید کرد و اظهار داشت: صدور فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور منجر به این شد که به این مقوله و راهکارهای ورود به آن جدی‌تر از قبل اندیشیده شود.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول