اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

8 نفتکش قاچاق نفت کوره در همدان کشف و ضبط شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نفتکش نفت کوره در همدان کشف و ضبط شد.

8 نفتکش قاچاق نفت کوره در همدان کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اصغر توفیقی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به قاچاق فراورده‌های نفتی در سال 92 اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری 50 هزار و 550 لیتر مکشوفه فرآورده‌های نفتی داشته‌ایم.

وی با اشاره به قاچاق بیشتر نفت سفید اظهار کرد: نفت سفید با افزایش قیمتی که داشت باید بیشتر مورد کنترل قرار گیرد که در سه ماهه دوم سال جاری این پیگیری و کنترل‏‌ها بیشتر می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در این مدت هشت نفتکش نقت کوره نیز کشف و ضبط شد.

* 98 درصد بارنامه‌های صادرشده شناسه گیرنده و فرستنده دارند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان نیز در خصوص قاچاق کالا از طریق ناوگان عمومی اظهار کرد: حمل بار از طریق ناوگان عمومی به ویژه مسافربری ممنوع است و اگر چنین موردی مشاهده شود از طریق گلوگاه‌ها و نیروی انتظامی جلوگیری شده و ابطال پروانه شرکت مسافربری را به دنبال دارد.

گودرز محمودی افزود: هر کامیونی از هر جا بخواهد حرکت کند، اصالت کامیون و راننده از طریق سرورهای مرکزی ارزیابی می‌شود که این سرور برای بارنامه‌ها به عنوان سیستم نظارتی است.

وی با بیان اینکه 98 درصد بارنامه‌های صادرشده در شش ماه گذشته شناسه گیرنده و فرستنده داشته‌اند، افزود: با شناسه‌ انبارها بر روی بارنامه‌ها مسیر کالاها مشخص است و اگر باری از مسیر خود خارج شود، مشخص می‌شود.

مدیرکل گمرک استان همدان نیز گفت: تعداد پرونده‌های قضایی که در سال 91 به مراجع قضایی ارجاع شد 79 مورد بود که در سال 92 به 88 فقره رسید.

محسن جامه بزرگی تصریح کرد: در سال 92 این پرونده‌‌ها به ارزش ریالی 13 میلیارد و 353 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

*2 هزار قطعه اقلام جراحی کشف و امحاء شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری از چهار مورد گشت‌های مشترک 14 بازرسی داشته‌ایم، افزود: پرونده‌های مکشوفه در این مدت به ارزش 600 هزار ریال است که 50 عدد اقلام جراحی را شامل می‌شد.

حسن جلالوند با اشاره به اینکه 9 مورد بازرسی اختصاصی با 10 قلم کشفیات نیز داشته‌ایم، افزود: در مجموع در بازرسی‌هایی که انجام شد 2 هزار قطعه اقلام جراحی کشف شد که امحاء شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 125 گشت مشترک و اختصاصی انجام شده توسط معاونت غذا و دارو نیز اقلام دارویی کشف شده، به ارزش ریالی 45 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول